Mää kuulin, että tuo kuski olis hypänny tuosta rekasta just ennen sen putoamista.Mrjallu65 kirjoitti:Pelkkiä luumurtumia.valtravalmet kirjoitti:Meni, ois ees kuollu.Teleman kirjoitti:Sinne meni!

Mää kuulin, että tuo kuski olis hypänny tuosta rekasta just ennen sen putoamista.Mrjallu65 kirjoitti:Pelkkiä luumurtumia.valtravalmet kirjoitti:Meni, ois ees kuollu.Teleman kirjoitti:Sinne meni!
Sulla on sama aika kun mulla, itte pitäs lähtee auraamaan kun se nyt sattu tekemään tuon takatalven...Teleman kirjoitti:jos sitä nukkumaan, huomenna klo 6:10 hereille
Mulla oli tänää.j0nsku kirjoitti:Huomenna matikan koe.
Pari minsaa sitten meni...Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.
Minkäs päälle pitäis laittaa?Teleman kirjoitti:Haluaisko joku tehyä yhteen jontikkaan uuren inkamen!!?
Johan tässä kohta tulee kolme vuotta täyteen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.
Näköjään viestejäkin tullut...Motokuski kirjoitti:Johan tässä kohta tulee kolme vuotta täyteen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.
Onnee! Mulla on vielä PIITKÄ matka siihen.Massey_man kirjoitti:Tänään tulee itellä vuos täyteen täl foorumilla.