On ne ainaki sinne päinHaavisto kirjoitti:onhan ne. ( ainakin minusta)Valtra S370 kirjoitti:Mutt, eihän nuo hydraoliikka lohkot noin ole?
Eipä taideta olla ihan nuon tarkkaa tehty.. Tosi komea!Simulation kirjoitti:ei taida kukkaan suomalaisista olla teheny viälä noin tarkkaa sisustaa? tohon konneeseen passaa kyllä ek!! teeppä keulaan vielä ohojjaussylinterit, vaikkei ne liikkuskaan..
Mulla sama homma..Saemo kirjoitti:Hittolainen ku ei millään saa kaikkia textejä näkymään giantsissa.. Hmm, mikähän lie. jotkut näkyy ja jotki ei
Kyllä ketsupissa näyttää ihan oikeen kokosilta ja myös tuolla giantsissa mut kuvakulmaa zoomattaessa kauemmas tai sivummalle rupee vinoilee..ValtraN111 kirjoitti:HienoJa onko ne textuurit oikeen kokosia
Voi johtua vinksotus siitä
Siis 8*8, 64*64, 128*128, 256*256, 512*512 ja niin edespäin pitäs olla niitten kokoSaemo kirjoitti:Kyllä ketsupissa näyttää ihan oikeen kokosilta ja myös tuolla giantsissa mut kuvakulmaa zoomattaessa kauemmas tai sivummalle rupee vinoilee..ValtraN111 kirjoitti:HienoJa onko ne textuurit oikeen kokosia
Voi johtua vinksotus siitä
Joo ja mä voin ottaa meidän N-sarjas sisältä kuvia, jos tarviitvilperttti kirjoitti:Keula vois olla korkeempi kä kaverilla on tuon värine valtra t190. voin kysyä kuvia joka puolelt konetta jos tarviit kuvia,jos tarviit näit textuureja?
En kehtaa niitä keula textejä ruveta enää vaihteleen, mut otas ValtraN111 sää sieltä kabiinista niitä kuvia, esim mittaristoo ja se sivu paneeli ja se missä on työvalokytkimet sun muut, jos vaan tietty kehtaat.ValtraN111 kirjoitti:Joo ja mä voin ottaa meidän N-sarjas sisältä kuvia, jos tarviitvilperttti kirjoitti:Keula vois olla korkeempi kä kaverilla on tuon värine valtra t190. voin kysyä kuvia joka puolelt konetta jos tarviit kuvia,jos tarviit näit textuureja?
Juu pistän sulle YV:nä ne kuvatSaemo kirjoitti:En kehtaa niitä keula textejä ruveta enää vaihteleen, mut otas ValtraN111 sää sieltä kabiinista niitä kuvia, esim mittaristoo ja se sivu paneeli ja se missä on työvalokytkimet sun muut, jos vaan tietty kehtaat.ValtraN111 kirjoitti:Joo ja mä voin ottaa meidän N-sarjas sisältä kuvia, jos tarviitvilperttti kirjoitti:Keula vois olla korkeempi kä kaverilla on tuon värine valtra t190. voin kysyä kuvia joka puolelt konetta jos tarviit kuvia,jos tarviit näit textuureja?