Laatu!Casemies kirjoitti:Modecomin 500 kärähti.

Laatu!Casemies kirjoitti:Modecomin 500 kärähti.
Pojat pojat pojat pojat... (Jonnet jonnet jonnet jonnet)Peluri4 kirjoitti:Dna:n mokkula.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Vitun runkku paska DNA!!!!!!!!!![]()
![]()
Minun yksinkertainen ja ytimekäs mielipide: PISSIKSIÄ KUSIPÄITÄ!! Maalaisjärki kunniaan!Henkka98 kirjoitti:Siä kaupunkisa ei kuules pyöri mikään muu,ku äijillä viina pääsä ja kaikki muut paskat!
Mitä sä ny lesuat?! Tänne "maallekki" sais 100/10 kuidulla... Asu sää vaa sielä kaupungis iteppähän et voi mennä kusemahan tontin rajalle ku kuset sitte naapurin klasin alle.Killerhangar kirjoitti:Pojat pojat pojat pojat... (Jonnet jonnet jonnet jonnet)Peluri4 kirjoitti:Dna:n mokkula.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Vitun runkku paska DNA!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Muuttakaa kaupunkiin, täällä pyörii prkele kaikki:
40e kuussa noseralta ja kasa kanavia kaupan päälle. Kyllä kelpaa... Ja hävikkiä tlee jonkun verran kun seinän ja reitittimen/modeemin välissä on 20-30m johtoa ja reitittimestä vielä toiset 10m omaan koneeseen. 100/5 siis kyseessä...
Mikäs niihin tuli?fs 11 hullu kirjoitti:Mua v*****a se et mun rattipolkimet ei toimi.
Äitee on muuttanu pois täältä kaupunkihin ja sielä aina joskus oon viikonlopun, eikä hääviä oo... Ei meiltäkää ollu silloon ku pahimmista paikoosta oli monta päivää sähköt pois nii meiltä menny kertaakaa...Killerhangar kirjoitti:Kaveri ei saa tuolla Päijät-Hämeessä kuin 8/1sen järkevään hintaant... Tuuria teillä jos tontin rajaa viistää valokuitu. Ja en mää käy ulkona kusella ellei oo pakko. Meillä on WC jos oot kuullu.Ja tulkaa ensin asumaa kaupungissa ennenku haukutte. On kyllä ihan pirun jees... Ja toimii kaikki, muutamat äidin sukulaiset kirvisteli tossa tapanina parista päivästä pariin viikkoon ilman sähköä... Meillä tais olla poikki peräti puolisen tuntia aamulla klo 0700-0730... Ja Vääksyssä jatku katkokset koko ajan, kaveri oli koneella sairaalassa...
Sen sai aikaan ainoostaan VR 15 minsan ajaks keskustan alueelta... Turku Energian on kasa noita gänäräättöreitä... Ja Ännä: meillä se 98 neliön asunto 4km keskustasta, ihan jees. Omakotitalo oli omalla tavallaan parempi mutta on tässäki etunsa...Henkka98 kirjoitti:No jes!Mut meilläpäin on semmonenki sähkökatkoksia varten keksitty kuin:raktorin perään laitettava agrikaatti.Ja jos kaupungisa poksahtaa se generaattori mikä tuottaa sinne koko kaupunkiin sitä virtaa niin se on sen jälkeen koko kaupunki pimeenä!
Pahempi juttu.Verkku kirjoitti:En löydä lompsaa mistää!
Katos perheenjäsenies taskut.Verkku kirjoitti:Se on tää kotona jossain ja siälä on 250e rahaa, kirjastokortti, S-etukortti ja K-plussakortti.
Mitä sä ny lesuat?! Tänne "maallekki" sais 100/10 kuidulla... Asu sää vaa sielä kaupungis iteppähän et voi mennä kusemahan tontin rajalle ku kuset sitte naapurin klasin alle.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Pojat pojat pojat pojat... (Jonnet jonnet jonnet jonnet)
Muuttakaa kaupunkiin, täällä pyörii prkele kaikki:
40e kuussa noseralta ja kasa kanavia kaupan päälle. Kyllä kelpaa... Ja hävikkiä tlee jonkun verran kun seinän ja reitittimen/modeemin välissä on 20-30m johtoa ja reitittimestä vielä toiset 10m omaan koneeseen. 100/5 siis kyseessä...