Kaikki kenellä on (ostettu) minecraft, niin tulkaapa tänne serverille...Ip: 84.249.71.22
Serverin nimi on "KikiCraft", ja minä toimin siellä Ylläpitäjänä niin voin auttaa teitä, ja tunnen teidät, te tunnette mut paremmin...
(Huom) En omista serveriä vaikka olen ylläpitäjä, ylläpitäjä on siellä ylempi arvo kui "OP".
Arvot ovat... Pelaaja, Exprienced (VIPPI), Moderator, op, ylläpito ja OMISTAJA. Serverillä on PALJON plugineja /sethomea lukuun ottamatta...
Serveriä pitää pystyssä "J_rantanen".. Serverillä on tällähetkellä 4 maailmaa ne ovat... Taidemaailma eli siellä sinulla on creative ja voit rakennella mitä haluat.
Minipelimaailmassa on minipelejä mitä pelaajat voivat tehdä "Ylläpitäjän" luvalla, myös ylläpitäjät ovat jo tehneet sinne minipelejä.
Serverillä on myös PVP maailma, siellä voit tappaa/ja tehdä mitä vaan toisille pelaajille. Meinaan että siellä SAA MYÖS grieffata, ja tietenkin normi maailma eli survival. Serveri on 24/7!
Kaikki ovat tervetulleita minun kylääni asumaan ellei halua heti tehdä omaa kylää..

Serverillä ei ole vielä traileria/videota, koska on ollut niin paljon kiireitä, mutta se tulee pian.
Serverillä on tehokas palvelin kone ja nettiyhteys on korkea. (100) meganen... Tervetuloa suomen parhaimpaan serveriin! Terveisin Matsu97 eli foorumin kesken Matias velho! Hyviä pelihetkiä!