Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huomenna Perjantai.Meen ostaan es.
Ännä kirjoitti:Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huomenna Perjantai.Meen ostaan es.
Lumet mittää sula. Ainakaa täälläpäi, viimeks eilen tuli 5-10cm lisää.Aecel kirjoitti:Kevät tulee...
Lumet o sulannu aika paljon ja viikonloppuna siirrytään kesäaikaan.
Pi pääsee taaas päristeleen rattoreilla.
Sama tääl. Just katoin navetan vieres olevaan rinnettä niin ei oo enään paljon mitään lunta siinäkään.Jeppe kirjoitti:Sama muaki ilahuttaa.Eli kevät.
Kuljettu koko vuosi pyörällä kouluu 5 luokasta lähtien,tosin nyt ylä-aste aikoina matka lyhentyny siihen 400m.verkku99 kirjoitti:Sekin viä mua ilahduttaa. Saa mennä fillarilla kouluu ja lumihanki ohentunu 20 senttiin. Mutta mettäs on viä ainaki 50 cm.
Kuinka monta kilsaa?RainBow_ kirjoitti:Kuljettu koko vuosi pyörällä kouluu 5 luokasta lähtien,tosin nyt ylä-aste aikoina matka lyhentyny siihen 400m.verkku99 kirjoitti:Sekin viä mua ilahduttaa. Saa mennä fillarilla kouluu ja lumihanki ohentunu 20 senttiin. Mutta mettäs on viä ainaki 50 cm.
Uskonnon koe oli helpompi kuin luulin.
Meilläki on jo sulanu tie. Mutta siin on vaa p*ska ajaa rattorilla/pyörällä...Johndeeremiesv3 kirjoitti:Tääl oma tie jo sula.
Ala-asteelle se 900m, tuo 400m on soratietä ja loppu maantietä. Ylä-asteelle ~15kmfendt 936 kirjoitti:Kuinka monta kilsaa?RainBow_ kirjoitti:Kuljettu koko vuosi pyörällä kouluu 5 luokasta lähtien,tosin nyt ylä-aste aikoina matka lyhentyny siihen 400m.verkku99 kirjoitti:Sekin viä mua ilahduttaa. Saa mennä fillarilla kouluu ja lumihanki ohentunu 20 senttiin. Mutta mettäs on viä ainaki 50 cm.
Uskonnon koe oli helpompi kuin luulin.
Nyt reps!Aecel kirjoitti:Naurattaa tuo äskeinen radiomainos, mis mainostettiin muurahaiskarkoitetta, pieni tyttö huutaa: "Voi ei, taas talo täynnä mulkkuja!"
Se on hyvä jos sitä osaa pelata seon aika vaikia käyttönen muttaa siinä on väldevakoset yms. mulki meni jotain 30 min enenku oppii kaikki tarpeelliset.verkku99 kirjoitti:Kyllä se älässä on parempi. Mitä ny arrarin remoo oon pelannu ni täys paska.
Mutta jottei menis ot:n puolelle niin mua ilahruttaa Viikonloppu!
Maailman pskin tie sinne teillepäin, ei voi ajaa ku talvella ku jäätä ja kesällä ku on kuivaa.FS2011M0ds kirjoitti:Meilläki on jo sulanu tie. Mutta siin on vaa p*ska ajaa rattorilla/pyörällä...Johndeeremiesv3 kirjoitti:Tääl oma tie jo sula.Nii kuraanen tie...
E: Ja se ilahduttaaki, et on viikonloppu.