PS: Todella komia 905!

Minä katoin päivemmällä, mutten sanonu mitään..MB_Trac kirjoitti:Onkos kukaan käynyt kattelemassa kuvia tosta mun viimeisimmästä modailusta?![]()
http://www.ls-uk.info/index.php?action= ... ew;id=5544
on jo varmaanki peräkärryt osiossa..asd kirjoitti:Hienoja kuvialinkki tohon siniseen kärryyn onko se tankkaus kärry?
komeita noi kurakotTumpe kirjoitti:Oikasin niityn poikki kun oli kiire kahville, mutta olikin vähän märkää
Nousi fiiatti lopulta ja mappi on vähän autio kun on keskeneräinen
joo minä huomasin sen just itekki, lähetin sulle väärän koneenSimulation kirjoitti:otin 85 kuvvaa aiv-modista, tai siis niistä, jotka on valmiita, mutta uped ei suostu lattaamaan mittään....![]()
sitä elhon niittokonetta vois parannella niin, että ottas siitä ne kuhn-jutut pois, ja kirjottas päälle elho...
Onkos aijaa.com pääsy jo unohtumaanSimulation kirjoitti:otin 85 kuvvaa aiv-modista, tai siis niistä, jotka on valmiita, mutta uped ei suostu lattaamaan mittään....![]()
sitä elhon niittokonetta vois parannella niin, että ottas siitä ne kuhn-jutut pois, ja kirjottas päälle elho...
siel ylhääl sun nimen kohalle hiiri ja my videos ja sitte New ja video upload! Näin pikaisesti selitettynä..Simulation kirjoitti:Milläs lailla saan upattua sen you tubeen?
Yritäppä yks kerrallaan 82 kuvvaa.... ja video on jo tulossa! mutta se on vain mun eka, niin ei oo kovin mahtava... eikä oo niin hienoi kuviakkaan...ValtraN111 kirjoitti:Onkos aijaa.com pääsy jo unohtumaanSimulation kirjoitti:otin 85 kuvvaa aiv-modista, tai siis niistä, jotka on valmiita, mutta uped ei suostu lattaamaan mittään....![]()
sitä elhon niittokonetta vois parannella niin, että ottas siitä ne kuhn-jutut pois, ja kirjottas päälle elho...Ite käytän vain aijaa:ta