Varmasti voittaa kirjoittamisen kunhan kaikilla on mikrofoni.suomifarmari97 kirjoitti:Onks toi puhe juttu hyvä moninpelissä?

Muutamia kertoja pelanneena ei voi muutakuin suositella.

Varmasti voittaa kirjoittamisen kunhan kaikilla on mikrofoni.suomifarmari97 kirjoitti:Onks toi puhe juttu hyvä moninpelissä?
Laitat mulle postia niin kattellaan asiat kuntoon.xsubbi kirjoitti:Miksei admin vastaa YVhen?
Ajattelin järjestää video kilpailun, mutta tarviis lupaa.
Jos kohta lähtis itekki.Valtra2011 kirjoitti:Kaippa se ois itekki kouluu lähettävä..
Nii kai sitä pittää.samurai kuski kirjoitti:Jos kohta lähtis itekki.Valtra2011 kirjoitti:Kaippa se ois itekki kouluu lähettävä..
Onhanse mutta muut ei tykkää kun on omalla lomalla.turvenuija kirjoitti:On tää lomailu mukavaa.
Buranaa naamariin.henkka22 kirjoitti:Oon kotoon ollu koko päivän 37,9 kuumetta nenä ja silmät vuotaa niin v#tusti.
Missä noi paljo lunta on, mikä kelkka,?Admin kirjoitti:Buranaa naamariin.henkka22 kirjoitti:Oon kotoon ollu koko päivän 37,9 kuumetta nenä ja silmät vuotaa niin v#tusti.
Jos lähtisi taas kelkkaa ulkoiluttaa!)
80cm lunta ja aurinko paistaa 2 asteen pakkasella.
Oulun seudulla ja joku 50 kilometriä Oulusta Pudasjärvelle päin missä on Syötekeskus.leepu kirjoitti:Missä noi paljo lunta on, mikä kelkka,?Admin kirjoitti:Buranaa naamariin.henkka22 kirjoitti:Oon kotoon ollu koko päivän 37,9 kuumetta nenä ja silmät vuotaa niin v#tusti.
Jos lähtisi taas kelkkaa ulkoiluttaa!)
80cm lunta ja aurinko paistaa 2 asteen pakkasella.
"Tyhmästä päästä kärsii koko kroppa". Niin, kun sun allekirjotuksessa lukee.DiGiX kirjoitti:Ei saatana! Ny joku v!tun kielto et 2h koneel viikos. HAISTAKAA PASKA! KOHT OIKEEST TAPAN ITTENI!