Eeee, pahasti.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Komia video! Eipä syttyny tuleen.
Laitoin käymää ja heti ajaa, tolla ajettu niin vähän niin tulee sinistä, toissa kesän kun tolla paalas niin tuli kyl punasta/oranssii kun kerinny palaa konees.verkku99 kirjoitti:Vähä niin ku meirän case että aina välillä mustaa ja välillä sinistä savua.![]()
Tuos ny mitää nii woimakkaat äänet oo. Mutta kun näkisit mun serkun 6900 turbiinikytkimellä, ääntä löytyy 10 rattorille, mutta ku laitetaan 16 mottiaMrjallu65 kirjoitti:On ne Valmetin äänet niin woimakkaat!!
No se on sanonta...verkku99 kirjoitti:Tuos ny mitää nii woimakkaat äänet oo. Mutta kun näkisit mun serkun 6900 turbiinikytkimellä, ääntä löytyy 10 rattorille, mutta ku laitetaan 16 mottiaMrjallu65 kirjoitti:On ne Valmetin äänet niin woimakkaat!!
soraa ja pieni yälämäki ni voimaa ei ole misää. Siitä on ruuvia käännetty sen verran että 150 lähtee tapista ja syöttöpumpun suuttimia säädetty,
että sinne tulis sitä voimaa mutta sitä 150:tä heppaa sielä ei oo, se lukee vaa paperilla.
Jonnet vauhdissaMrjallu65 kirjoitti:No se on sanonta...verkku99 kirjoitti:Tuos ny mitää nii woimakkaat äänet oo. Mutta kun näkisit mun serkun 6900 turbiinikytkimellä, ääntä löytyy 10 rattorille, mutta ku laitetaan 16 mottiaMrjallu65 kirjoitti:On ne Valmetin äänet niin woimakkaat!!
soraa ja pieni yälämäki ni voimaa ei ole misää. Siitä on ruuvia käännetty sen verran että 150 lähtee tapista ja syöttöpumpun suuttimia säädetty,
että sinne tulis sitä voimaa mutta sitä 150:tä heppaa sielä ei oo, se lukee vaa paperilla.
Jos puhut Valmet 6900:sta, niin eihän se mitään vejä ko vapari...verkku99 kirjoitti:Tuos ny mitää nii woimakkaat äänet oo. Mutta kun näkisit mun serkun 6900 turbiinikytkimellä, ääntä löytyy 10 rattorille, mutta ku laitetaan 16 mottiaMrjallu65 kirjoitti:On ne Valmetin äänet niin woimakkaat!!
Niin ja tollo verku se on turpiinikytkimellä! Eihän se vejä niinko kovakytkiminen ko "neste" välissä!Ännä kirjoitti:Jos puhut Valmet 6900:sta, niin eihän se mitään vejä ko vapari...verkku99 kirjoitti:Tuos ny mitää nii woimakkaat äänet oo. Mutta kun näkisit mun serkun 6900 turbiinikytkimellä, ääntä löytyy 10 rattorille, mutta ku laitetaan 16 mottiaMrjallu65 kirjoitti:On ne Valmetin äänet niin woimakkaat!!
Ei tarvi.Simulation kirjoitti:Se ei kulu, ja se on ennen kovaa kytkintäVettää ko antaa kaasua eikä tarvi pykältää jos ei halua
Vähä... JA se kuluu, meillä löysä paska jo kun 5000h ajettu kärryä....Peluri4 kirjoitti:No ehkä sitten.
Justii se katkastii... oikeen valtran huollos!!! MIten sinne lisätää öljyy??Simulation kirjoitti:No miksi hemmossa ette oo lisänny sinne öljyä!!?
Meijä 855 yli 6000 tuntia eikä vieläkää vejä löysästi, mitä oon kokeillu...
Nuo Fentit ny on paljo hienompia ko uuet jontut... Olis ees ollu -30 tai -20 sarjan peuroja, Fentti on raktoreitten Rolls Royce.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Mithää, ku komiat konehet. Ja huolella tehty video.