Paha saa palkkansa.mursu100 kirjoitti:Minä olen kiusannu, minua on kiusattu
Hyvä jää ilman.Mrjallu65 kirjoitti:Paha saa palkkansa.mursu100 kirjoitti:Minä olen kiusannu, minua on kiusattu
Siks pahuus kannattaa.xsubbi kirjoitti:Hyvä jää ilman.Mrjallu65 kirjoitti:Paha saa palkkansa.mursu100 kirjoitti:Minä olen kiusannu, minua on kiusattu
En nyt oikein tajunnu sun ajatustenjuoksua.Mrjallu65 kirjoitti: Siks pahuus kannattaa.
Jos se on jonne.Valmet 1102 kirjoitti:Minkö takia?
Ajattele että toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.fs 11 hullu kirjoitti:Varmaan siitä et mää nolaan itteni melki koko ajan. Mut tekis kyl vetästä turpaan. Joskus kyl meillä sujuu.
Se on kiusannu mua 2-4 vuotta
Tollamenetelmällä voi paskapuhe kiihtyä.Mrjallu65 kirjoitti:Ajattele että toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.fs 11 hullu kirjoitti:Varmaan siitä et mää nolaan itteni melki koko ajan. Mut tekis kyl vetästä turpaan. Joskus kyl meillä sujuu.
Älä välitä semmosista.
Harmittaa sun, täällä asiallisen jätkän puolesta tommonen.
Yritin vaan lohduttaa...Aecel kirjoitti:Tollamenetelmällä voi paskapuhe kiihtyä.Mrjallu65 kirjoitti:Ajattele että toisesta korvasta sisään ja toisesta korvasta ulos.fs 11 hullu kirjoitti:Varmaan siitä et mää nolaan itteni melki koko ajan. Mut tekis kyl vetästä turpaan. Joskus kyl meillä sujuu.
Älä välitä semmosista.
Harmittaa sun, täällä asiallisen jätkän puolesta tommonen.
Jossain kouluissa opettajat ei välitä mitään..Peluri2011 kirjoitti:Kertoo joko rehtorille taekka vanhemmille, nii kyllä se siitä, ku saa puhuttelun.
Jos on OIKEIN PAHA heebo, niin kyllä se jengi sut hakkaa.Peluri2011 kirjoitti:Kertoo joko rehtorille taekka vanhemmille, nii kyllä se siitä, ku saa puhuttelun.
On näit opettajia, ketkä ei myönnä, että koulussa on kiusaamista havaittavissa, tai sitten on niitä jotka on yksinkertaisesti laiskoja paskoja.Mrjallu65 kirjoitti:Jossain kouluissa opettajat ei välitä mitään..Peluri2011 kirjoitti:Kertoo joko rehtorille taekka vanhemmille, nii kyllä se siitä, ku saa puhuttelun.
Kyllähän vähän aika takaperin yks tyttö teki itsemurhan koulukiusauksen takia,
Kaikki kävi ilmi kait päiväkirjasta.
Semmosta se on, valitettavasti.Aecel kirjoitti:Jos on OIKEIN PAHA heebo, niin kyllä se jengi sut hakkaa.Peluri2011 kirjoitti:Kertoo joko rehtorille taekka vanhemmille, nii kyllä se siitä, ku saa puhuttelun.
On näit opettajia, ketkä ei myönnä, että koulussa on kiusaamista havaittavissa, tai sitten on niitä jotka on yksinkertaisesti laiskoja paskoja.Mrjallu65 kirjoitti:Jossain kouluissa opettajat ei välitä mitään..Peluri2011 kirjoitti:Kertoo joko rehtorille taekka vanhemmille, nii kyllä se siitä, ku saa puhuttelun.
Kyllähän vähän aika takaperin yks tyttö teki itsemurhan koulukiusauksen takia,
Kaikki kävi ilmi kait päiväkirjasta.