No tee sie se jyrsin, sinä osaat tehä niin hienon sitä.juketsu kirjoitti:Tämähän on alkanut hyvää tahtia liikkumaan eteenpäin. Hyvää tulloo
P.S: Mitä noista jyrsimistä olet Motokuski tekemässä? Voisin kokeilla tuota Vapon JTJ-9 jossain vaiheessa, ellet ole sitä tekemässä?
En minä tee, en vielä ole aloittanut. Tee sinä vaan niin tulee hieno!juketsu kirjoitti:En minä, jos sinä teet, kattelin vaan noita koneita tuolla ja se näyttäisi olevan yksi niistä harvoista jossa ois piirrustukset. En ole edes nähnyt nimittäin tuollaista IRL
Kattoisit kunnolla! Viimeisin viesti ennen sua on kylläkin kirjoitettu ihan tänä päivänä..ankeroinen kirjoitti:Teettekö sellasen ison piikkijyrän..? Ja laittakaa joku vähän kulahtanut pikku asuntovaunu sinnemeidän turvesuon laidalta löytyy semmonen
Ja entäs sitte kyltti jossa lukee "tulenteko kielletty" tai jtn
Ois hirmusti kaikkee hyviä ideoita (ainakin omasta mielestäni) kerrottavana mutta eiköhän nuo riitä..pirun siistin näkönen on kyllä!
E: viime viesti tais olla lähetetty jossain lokakuun aikaan..onko projekti menny jäihin? Ite ainakin innolla ootan tätä jos tästä enää mitään tulee
Ei tämä jäissä ole, parhaillaan Venom tekee mappia.ankeroinen kirjoitti:Teettekö sellasen ison piikkijyrän..? Ja laittakaa joku vähän kulahtanut pikku asuntovaunu sinnemeidän turvesuon laidalta löytyy semmonen
Ja entäs sitte kyltti jossa lukee "tulenteko kielletty" tai jtn
Ois hirmusti kaikkee hyviä ideoita (ainakin omasta mielestäni) kerrottavana mutta eiköhän nuo riitä..pirun siistin näkönen on kyllä!
E: viime viesti tais olla lähetetty jossain lokakuun aikaan..onko projekti menny jäihin? Ite ainakin innolla ootan tätä jos tästä enää mitään tulee
En tiedä vielä tuleeko karheejaa, koska se on vähän hankala tehdä.Tumppi kirjoitti:Meinasitteko tehä karheejan ? ja tuosta kypistä kannatas vähän pienentää pyöriä niin näyttäs aidommalta.
En tiedä vielä tuleeko karheejaa, koska se on vähän hankala tehdä.[/quote]Tumppi kirjoitti:Meinasitteko tehä karheejan ? ja tuosta kypistä kannatas vähän pienentää pyöriä niin näyttäs aidommalta.
http://ls09.munfoorumi.com/viewtopic.ph ... 08&start=0 Mites jos ton päälle tekis vedettävän "V-karheejan"[/quote]ponsse-po1ka kirjoitti:En tiedä vielä tuleeko karheejaa, koska se on vähän hankala tehdä.Tumppi kirjoitti:Meinasitteko tehä karheejan ? ja tuosta kypistä kannatas vähän pienentää pyöriä niin näyttäs aidommalta.
No minä en tiedä mapista, Venom tietää siitä. Mulla ainakin kestää noiden koneiden osalta jonniin aikaa, kun joitain koneita en ole vielä aloittanutkaan. Jotkut on jo melkein valmiita.ankeroinen kirjoitti:Onko teillä minkäänlaista arviota että millon valmistuu?