Lenti kun lapiolla koitti saaha sammuu.remontti reiska kirjoitti:Lumilentää kun on oikea rattori alla mutta ei se lennä jos on joku ruohis menopelinä kun se ei edes liiku.

Lenti kun lapiolla koitti saaha sammuu.remontti reiska kirjoitti:Lumilentää kun on oikea rattori alla mutta ei se lennä jos on joku ruohis menopelinä kun se ei edes liiku.
Täälä sama juttu... Eipä oikeen huvita enää mikää... Ja kaikki kävelee ohi ku oon niin lyhyt. Ja sitte varmaan luule mua joksku 4 vuotiaaks.Aecel kirjoitti:Eip tääl mittään naissii saa. Ne tahtoo vaan sellasen hienostelija nuastennaurattajahipin joka saa kaiken, eikä ikinä tee paskaduunia.valtravalmet kirjoitti:Se tunne kun äiti kysyy onko sulla nainen.... sano että linnut laulo....
No eksää ole 4-vuotias? Ota ihan läpällä.DiGiX kirjoitti:Täälä sama juttu... Eipä oikeen huvita enää mikää... Ja kaikki kävelee ohi ku oon niin lyhyt. Ja sitte varmaan luule mua joksku 4 vuotiaaks.Aecel kirjoitti:Eip tääl mittään naissii saa. Ne tahtoo vaan sellasen hienostelija nuastennaurattajahipin joka saa kaiken, eikä ikinä tee paskaduunia.valtravalmet kirjoitti:Se tunne kun äiti kysyy onko sulla nainen.... sano että linnut laulo....
Anna vinkki missä kohtaa??sakke94 kirjoitti:No ei tuo oikein siltä vaikuta!! Aina joku urputtaa jos oman mielipiteensä sanoo!
Njaa... No en voi asialle mitään, en ole modeettori.sakke94 kirjoitti:No ne viestit missä sanoin mielipiteeni tästä foorumista on poistettu. Joku kusipää poisti ne!!!
leepu kirjoitti:Hän on se syntine naine, se sama tyttö on uskonut jeesukseen, se sama tyttö on nähnyt suviseurat, se sama tyttö ei halua nähdä niitä enään.![]()
![]()
Muuten hyvä paitsi että pitäis vielä uskoa jeesukseen.turvenuija kirjoitti:leepu kirjoitti:Hän on se syntine naine, se sama tyttö on uskonut jeesukseen, se sama tyttö on nähnyt suviseurat, se sama tyttö ei halua nähdä niitä enään.![]()
![]()
Älä saatana ainaskaa ota muijakses lestaa!
Sitä vaaraa ei oo. XDturvenuija kirjoitti:leepu kirjoitti:Hän on se syntine naine, se sama tyttö on uskonut jeesukseen, se sama tyttö on nähnyt suviseurat, se sama tyttö ei halua nähdä niitä enään.![]()
![]()
Älä saatana ainaskaa ota muijakses lestaa!
Admin kirjoitti:Aamulla 7:00 aikaan kouluun.
Miten sitä voi jaksaa?