Mulla on Saunalahden liittymäHaavisto kirjoitti:mistä näitä hyviä modaajia tulee? no saunalahdelta tietenkintosi hieno tulee
jatka samaan malliin

Mulla on Saunalahden liittymäHaavisto kirjoitti:mistä näitä hyviä modaajia tulee? no saunalahdelta tietenkintosi hieno tulee
jatka samaan malliin
varsinki jos on eka!MB_Trac kirjoitti:Onpas hieno!
Ja hiano sellanenSimulation kirjoitti:kyllähän tästä rattori tulloo!
Se olis hyvä! Ja on kyl pirun hieno!MB_Trac kirjoitti:Erittäin hienoa työtä! Kun saat modellin valmiiksi ja joku laittaa sen i3d muotoon niin voin hoitaa "ingame" osuuden..
Antaa ite yrittää eka laittaa peliin jos Saemo osais? niin sitte olisi yksi uusi käyttäjä, joka osaa laittaa tekstuureiden kera giantsiin!MB_Trac kirjoitti:Erittäin hienoa työtä! Kun saat modellin valmiiksi ja joku laittaa sen i3d muotoon niin voin hoitaa "ingame" osuuden..
Joo tattista vaanTraktori_Mies kirjoitti:Se olis hyvä! Ja on kyl pirun hieno!MB_Trac kirjoitti:Erittäin hienoa työtä! Kun saat modellin valmiiksi ja joku laittaa sen i3d muotoon niin voin hoitaa "ingame" osuuden..
niin vai sää sanoit, että "ku joku laittaa" niin aattelin, että Saemo ite laittas!MB_Trac kirjoitti:En minä Muskeli_ tarkoittanut että laittaisin textuurien kanssa giantsiin, vaan tekisin sen peliin laittamisen..