Minecraft
- pate
- Multiplayer tunnuksesi?: pate(fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Minecraft
Tilannepäivitystä vähäsen. Noi talot ei sitte todellakaan oo valmiita
Eikä mitään suuria rakennustaidonnäytteitä.
Molemmat talot:

Kaverin talo sisältä:

Mun talo sisältä:

Taloihin on tulossa viä katto ja muuta sellasta. Kivaa toi omas servus pelaaminen ja kun puhuu samaan aikaan skypes niin ei tartte kirjotella chattiin.

Molemmat talot:

Kaverin talo sisältä:

Mun talo sisältä:

Taloihin on tulossa viä katto ja muuta sellasta. Kivaa toi omas servus pelaaminen ja kun puhuu samaan aikaan skypes niin ei tartte kirjotella chattiin.
- matias velho
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi.
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Niin on! Kyllä lemppari Textuuri paketeista on Sphax 512x.
Itte käytän enimmäkseen Normia ja Sphaxia...
Kiinnostasko jotakuta tulla pelailee mun kanssa? Pitäs sit olla Minecraftin koko versio eli ostettu.
Ja jos se joku vois sitte tehä sen oman servun kun mulla on aika paska netti.

Itte käytän enimmäkseen Normia ja Sphaxia...

Kiinnostasko jotakuta tulla pelailee mun kanssa? Pitäs sit olla Minecraftin koko versio eli ostettu.

Ja jos se joku vois sitte tehä sen oman servun kun mulla on aika paska netti.

- pate
Latasin 1.2, julkastaan tänään virallisesti mutta sen saa jo ladattua täältä http://www.mojang.com/ testattiin kaverin kans jo creatives 

- pate
Luettelen ny ne mitä tiän (en tiä kaikkee)
-viidakko
-kissoja
-redstonelamppu
-jotain uusia blockkeja
-yms.
-ja joku uus ironglothem (en oo varma kirotinko oikein) se tappaa zombeja ja on kyläläisten suojelija.
-kyläläiset osaa avata ovia ja menee sateensuojaan ja pakenee zombeja
-viidakko
-kissoja
-redstonelamppu
-jotain uusia blockkeja
-yms.
-ja joku uus ironglothem (en oo varma kirotinko oikein) se tappaa zombeja ja on kyläläisten suojelija.
-
Päivitin ite ja on kyllä mahtava!
Mutta mää en löytäny greative listasta sitä iron juttua eikä mulle tullu mitää uusia blockeja. 

- matias velho
Se ironglothem on varmaan joku olento, Sen takia sitä ei oo itemi listassa.
Mut kiinnostasto jotakuta nyt tulla pelailee mun kans kun on 1.2!
Survival servun jos se "Joku" tekee sen. 
Mut kiinnostasto jotakuta nyt tulla pelailee mun kans kun on 1.2!

- Sharkoon
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: hemuli90
Ja kyläläiset tekee lapsiapate kirjoitti:Luettelen ny ne mitä tiän (en tiä kaikkee)
-viidakko
-kissoja
-redstonelamppu
-jotain uusia blockkeja
-yms.
Jaa
-
- Kielet: Suomi ja heikko Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aku[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Siis se iron jätkä tehään niin että iron block:eist T muoto ja siihen kurpitsa päälle. 
Eikös ne ollu koirat jotka tekee lapsia sori jos kerron väärää tietoo.

Eikös ne ollu koirat jotka tekee lapsia sori jos kerron väärää tietoo.

Asus Z87-A | Haswell i5-4670K | R9 280x | Kingston 2x4GB | Western Digital 1TB | XFX 550W | Windows 8.1
Ls11Suomimodit | YouTube: HemuliProduction
-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Mitäs mä tein väärin, ku päivitin 1.2.2:seen ja sitku halusin vaihtaa sen takas 1.1:seen, niin poistin sieltä Roaming tiedostosta sen .minecraft ja sit latasin 1.1:sen, mut silti on viel 1.2.2? Auttakaa tyhmää... 

Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
-
Nimee se 1.1:ösen tiedosto minecraft.jar:iksi. 

-
Ai se exe tiedosto jonka latasin?valtra man kirjoitti:Nimee se 1.1:ösen tiedosto minecraft.jar:iksi.
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
-
Exe??
Ei ei, sinun pitää ladata MC downgrager ja sillä palauttaa se minecrafti. 

-
Voikko antaa linkkiä MC Downgrageriin, ku ite en löydä sellasta mikä ei toimi vaikka etin Googlella?valtra man kirjoitti:Exe??Ei ei, sinun pitää ladata MC downgrager ja sillä palauttaa se minecrafti.
- pate
se iron glothem pitää tehä ite iron blockeista ja kurpitsastavaltra man kirjoitti:Päivitin ite ja on kyllä mahtava!Mutta mää en löytäny greative listasta sitä iron juttua eikä mulle tullu mitää uusia blockeja.
Mist sais lataus linkin uusimpaan mc edittii mikä toimis tos 1.2 et pystyis tehä korkeempii rakennuksii 

- matias velho
No höh...Optifine ei toimi 1.2:sessa
Ei pysty enää zoomaileen,
Noh odotellaan että tekee 1.2:sees Optifinen.
Etteköhän te tiedä mikä optifine on?

Etteköhän te tiedä mikä optifine on?

-
Kyllä mä tiiän mikä Optifine on, mulla oli se joskus aijemmin jo, mut nyt se on näköjään poistunu.
Miten tolla Downgradella pystyy laittaa 1.1:sen, ku latasin sen ja en pysty sillä tehä mitään, ku siin lukee jtn tälläästä: Jos haluat suorittaa tämän sovelluksen, sinun on ensin asennettava jokin seuraavista .NET Frameworkin versiosta:
v4.0.30319
Saat lisätietoja .NET Frameworkin oikean version hankkimisesta sovelluksen julkaisijalta.
Miten tolla Downgradella pystyy laittaa 1.1:sen, ku latasin sen ja en pysty sillä tehä mitään, ku siin lukee jtn tälläästä: Jos haluat suorittaa tämän sovelluksen, sinun on ensin asennettava jokin seuraavista .NET Frameworkin versiosta:
v4.0.30319
Saat lisätietoja .NET Frameworkin oikean version hankkimisesta sovelluksen julkaisijalta.
- pate
Pikku korjaus. Se on iron golem.pate kirjoitti:se iron glothem pitää tehä ite iron blockeista ja kurpitsastavaltra man kirjoitti:Päivitin ite ja on kyllä mahtava!Mutta mää en löytäny greative listasta sitä iron juttua eikä mulle tullu mitää uusia blockeja.
-
Mää annoin väärän linksun..FS2011M0ds kirjoitti:Kyllä mä tiiän mikä Optifine on, mulla oli se joskus aijemmin jo, mut nyt se on näköjään poistunu.
v4.0.30319

http://www.mediafire.com/?zhj5ew9p106bjbk
(tuo on se launcher mutta silläki pystyy samalla tavalla ku down gragerillaki)