Tuollainen on kun tuossa kuvassa oli.leepu kirjoitti:Onko teillä dyna vt ferkua?

Tuollainen on kun tuossa kuvassa oli.leepu kirjoitti:Onko teillä dyna vt ferkua?
Kuortin traktorihan on vissiin UH:n virallinen maahantuoja ja on kaupittelemassa noita malleja erilaisissa vanhojen koneiden tapahtumissa. Itekki niiltä yhen mallin oon ostanu ja mikä parasta hinnat ei oo sen kalliimmat kuin ulkomaillakaan.maatila kirjoitti:Komeita varmasti tulossa. Mutta en osta jos niitä ei saa suomesta ostettua en ala ulkomailta tilailee.
Vaari varmaan tykkäiskö sille ostas semmosen 7610:n, ku sillä on semmonen, tosin mark 1.urakkamies kirjoitti:Huhu kertoo, että Universal Hobbyesiltä on tulossa taas suuri määrä ainakin mua kiinnostavia malleja mm. MF 690 nelikko, 390 takapotka, 2620 takapotka, 2640 nelikko sekä Voorttit TW 30 Mark 1 nelikko, TW 25 Mark 2 nelikko, 6610 Markki ykkösenä ja kakkosena sekä 5610 ja 7610 Markki kolmosena.Tos muuten joku kuva Britainssin tulevasta 7600:sta.
Korjataan sen verran, että 7610 löytyy myös Markki ykkösenä, en vaan hokannu laittaa sitä toho listaan.Peluri4 kirjoitti:Vaari varmaan tykkäiskö sille ostas semmosen 7610:n, ku sillä on semmonen, tosin mark 1.urakkamies kirjoitti:Huhu kertoo, että Universal Hobbyesiltä on tulossa taas suuri määrä ainakin mua kiinnostavia malleja mm. MF 690 nelikko, 390 takapotka, 2620 takapotka, 2640 nelikko sekä Voorttit TW 30 Mark 1 nelikko, TW 25 Mark 2 nelikko, 6610 Markki ykkösenä ja kakkosena sekä 5610 ja 7610 Markki kolmosena.Tos muuten joku kuva Britainssin tulevasta 7600:sta.
Toi on kyllä komia Foortti pienoismalliksi!urakkamies kirjoitti:Huhu kertoo, että Universal Hobbyesiltä on tulossa taas suuri määrä ainakin mua kiinnostavia malleja mm. MF 690 nelikko, 390 takapotka, 2620 takapotka, 2640 nelikko sekä Voorttit TW 30 Mark 1 nelikko, TW 25 Mark 2 nelikko, 6610 Markki ykkösenä ja kakkosena sekä 5610 ja 7610 Markki kolmosena.Tos muuten joku kuva Britainssin tulevasta 7600:sta.
Kiitoksia!Valtra_poeka kirjoitti:Pikkasen komia valmetti tehty legoista,ei prkl!
Linko pyörii traktorin ulosotolla, kun se menee eteen- tai taaksepäin.Peluri4 kirjoitti:Saakko sää tuon lingon pyöriin sähköllä?Ja sitä paitsi, jos nää oot tehny tuon omasta päästäs ni on kyllä helvetin hyvä.
Kuormain toimii "sylintereillä", jotka taas toimivat siten, että kun niissä olevia hammaspyöriä kääntää, ne liikkuvat joko ylös tai alas.Peluri4 kirjoitti:Jaa se toimii sillei, millei toi kuormain toimii? Ilmalla?
Minullakin on Unimog. Minä taas tein siitä kauko-ohjattavan.traktorimies v2 kirjoitti:Minullakin on unimogi. Korotin sitä niin että on 9cm maavara.tossa kuvaLaitan jossain välissä kuvia minun lego viivottajasta ja mekistä.