Merkki? Väri?Jeppe kirjoitti:Uus takki.

Merkki? Väri?Jeppe kirjoitti:Uus takki.
Jep!!!Sakke^ kirjoitti:BOING BOING!
Paha paikka tuo mullikoulun asuntola vissiin, varsinki se yö elämä.Ännä kirjoitti:Vittu ku oon juonu grapea nii oon pöhänäsä. Sitä lonkero grapeea.
![]()
Kyllä teköö hyvää ny!leepu kirjoitti:Paha paikka tuo mullikoulun asuntola vissiin, varsinki se yö elämä.Ännä kirjoitti:Vittu ku oon juonu grapea nii oon pöhänäsä. Sitä lonkero grapeea.
![]()
En oikee usko. Mitä oon kuullu amisten asuntolan yö elämästä, sillon menee viinaa.Killerhangar kirjoitti:Kuulosti kyllä niin köyhältä siihen verrattuna kun lukio iskee baanalle... Viinan määrässä jää amiksetkin toiseks....
Eikai se sielä kokoyötä oo?Galaxeri kirjoitti:Ännä, eiks teillä oo yöllä valvontaa ?
Kyllä meillä ainaki lukiolaaset juo amislaiset pöyrän alle alta aikayksiköön..leepu kirjoitti:En oikee usko. Mitä oon kuullu amisten asuntolan yö elämästä, sillon menee viinaa.Killerhangar kirjoitti:Kuulosti kyllä niin köyhältä siihen verrattuna kun lukio iskee baanalle... Viinan määrässä jää amiksetkin toiseks....
Mehtäkoululla tai ainenkin Mikkelissä on yövartija.RainBow_ kirjoitti:Eikai se sielä kokoyötä oo?Galaxeri kirjoitti:Ännä, eiks teillä oo yöllä valvontaa ?
No ainakin jos Ännän puheissa oli perää, se lähtee siinä 12 jälkee.Galaxeri kirjoitti:Mehtäkoululla tai ainenkin Mikkelissä on yövartija.RainBow_ kirjoitti:Eikai se sielä kokoyötä oo?Galaxeri kirjoitti:Ännä, eiks teillä oo yöllä valvontaa ?
Kurussa se lähtee siinä 24-02 aikaan pois ja jos se jotain epäilee niin aina myöhemmin lähtee.Galaxeri kirjoitti:Mehtäkoululla tai ainenkin Mikkelissä on yövartija.RainBow_ kirjoitti:Eikai se sielä kokoyötä oo?Galaxeri kirjoitti:Ännä, eiks teillä oo yöllä valvontaa ?