Sepä!verkku99 kirjoitti:Hiihtoloma!![]()

Sepä!verkku99 kirjoitti:Hiihtoloma!![]()
Sama ja mua kiinnosta vaikka jotku Iiro nauraiski.verkku99 kirjoitti:Hiihtoloma!![]()
OT, mutta mihkäs olet menossa ja millä?fendt 936 kirjoitti:Hiihtoloma!! Ja se että tulee kesä että pääse ajaa RC autolla.
Minua.Temeksi kirjoitti:Eikö kettää ilahruta se, että RadioXM tuli takasi ?
Kello, sinne tulee vielä sellaanen koneisto, mitä myidään kaikis krääsäkaupoos.Peluri4 kirjoitti:Mikäs toi sitte niinku on?
Taatusti, jos kerran urakkamies on puikoissa.Peluri4 kirjoitti:Jaa, siittä tulee sitte vissii hieno kello.
Enempi tuossa kellon teossa taidetaan katella että kuinka osaa tuollaista laitteistoa käyttää ja työn jälkeä..kekkonen kirjoitti:Kello päättö työks ok
Sitähän siinä kattotaan, mun kohdalla tosin oli se ja sama mitä teki, sen verran hyvin oon taitoni näyttäny haastavampien asiakastöiden kanssa. Ja annetaan kekkoselle kaikki tarvittava ja katotaan kuinka sillä pysyy työstökeskus hanskassa. On pikkuusen haastavampaa hommaa, kuin ajaa Valmetilla rinkiä pihassa.Timzze kirjoitti:Enempi tuossa kellon teossa taidetaan katella että kuinka osaa tuollaista laitteistoa käyttää ja työn jälkeä..kekkonen kirjoitti:Kello päättö työks ok
Haa, ensviikolla vaan tiistai ja keskiviikko koulua.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Ei tarvihe huomenna mennä kouluun!