Joo, ehkä vähän. Tosin oon jo kylväny ohraa mut farmingin pelloille.Jeppe kirjoitti:Liian aikasta iloita toukotöistä, ei vielä moneen kuukauteen.john deere 6920 kirjoitti:Se että kokoajan mennään kohti kevättä ja toukotöitä.

Joo, ehkä vähän. Tosin oon jo kylväny ohraa mut farmingin pelloille.Jeppe kirjoitti:Liian aikasta iloita toukotöistä, ei vielä moneen kuukauteen.john deere 6920 kirjoitti:Se että kokoajan mennään kohti kevättä ja toukotöitä.
Vittu, se on meiltä 20 kilsan päästä!Valtra T 170 kirjoitti:Laskettelee koulun kaa ellivuarel torstain!
Ja tiätyst HIIHTOLOMA!
Mitä völiä?? No ei vaan.DiGiX kirjoitti:Ei ne synttärit tänään ole! Vasta 20 päivä!mrjallu65 kirjoitti:Perus..DiGiX kirjoitti:Mutsi tilas mulle läppärin.Perus synttärilahja.
Mut hyvää synttäriä sitten!
Vittu sun kanssas. Mulla on hiihtoloma vasta seuraavalla viikolla, ei vielä...Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huomenna Perjantai ja loma alkaa! Ja viimene koe oli tänään!Ehkä tiistaina jepen kans Keskiselle.
Ei sitte mitää.Jeppe kirjoitti:Vittu sun kanssas. Mulla on hiihtoloma vasta seuraavalla viikolla, ei vielä...Johndeeremiesv3 kirjoitti:Huomenna Perjantai ja loma alkaa! Ja viimene koe oli tänään!Ehkä tiistaina jepen kans Keskiselle.
Juuripa tämä.mrjallu65 kirjoitti:Huamena viiminen päivä ennen hiihtolomaa!!![]()
Me nauretaa teille ku te ootte koulussa ja me lomallaAecel kirjoitti:Kyllä se Hiihtoloma sydäntä lämmittää.