Ihte pelaataan kavereiden kans ainaku vaan saahaan porukkata pelaamaan,vaikka ois 30 pakkasta.
Parhaalla viikolla varmaan sen 5-7 kertaa.

Vitut. Se o junnuna sitä, ku tulee pelissä kolme laukausta ja voitetaa aina joku 24-5.Valtra_poeka kirjoitti:Minä pelaan hokkareissa maalivahtina.Torjunta% tällä kaudella siinä 92,3 tienoilla ja päästetetyt maalit keskiarvo siinä 1,58 per ottelu.
Joo,ja tämän takia suurin motivaatio laski. Joululomalla himotti jo hirveästi mennä jäälle.Peluri4 kirjoitti:Meilläki tänä talavena aika vähän pelattu aikasempiin vuosiin verrattuna,johtuu varmaan siitä, että saatiin jäädytettyä vasta tammikuun lopussa,ite ku jäävyttämään joudutaan.
Ei se jääkiekko oo oikeen mun juttu..Mattimies_ kirjoitti:Ette ees ossaa pelata.
Veisin sua mennen tullenMattimies_ kirjoitti:Ette ees ossaa pelata.
Niin mutta maalivahdille. Kiekko oli pystyssä joten tein vippa purun (ali voimalla) maalivahdillepäin sit se kiekko vaan lipu sen maalivahdin jalkojen välistä.Jeppe kirjoitti:Tyhjään maaliin osuu ny harakkaki.
Mä pelaan hokkareitten 96:sissa,ja me voitettiin viimeki peli 2-1,et siinä mielin.Mattimies_ kirjoitti:Vitut. Se o junnuna sitä, ku tulee pelissä kolme laukausta ja voitetaa aina joku 24-5.Valtra_poeka kirjoitti:Minä pelaan hokkareissa maalivahtina.Torjunta% tällä kaudella siinä 92,3 tienoilla ja päästetetyt maalit keskiarvo siinä 1,58 per ottelu.
Itte pelaan kans talvisi maalis, kaikki kamat löytyy, vkloppu vois mennä taas pelailemaa..
On meinki sarjas ollu joku 40-0 peli.Valtra_poeka kirjoitti:Mä pelaan hokkareitten 96:sissa,ja me voitettiin viimeki peli 2-1,et siinä mielin.Mattimies_ kirjoitti:Vitut. Se o junnuna sitä, ku tulee pelissä kolme laukausta ja voitetaa aina joku 24-5.Valtra_poeka kirjoitti:Minä pelaan hokkareissa maalivahtina.Torjunta% tällä kaudella siinä 92,3 tienoilla ja päästetetyt maalit keskiarvo siinä 1,58 per ottelu.
Itte pelaan kans talvisi maalis, kaikki kamat löytyy, vkloppu vois mennä taas pelailemaa..
Pankaas paremmaksi, mä olen vittu tehny tusinan maaleja Pelicansin entiselle maalivahdille. 8)8)vilkku00 kirjoitti:Pelaanhan minä.
P.S. Pankaas paremmaksi tein toisesta päästä maalin.
Niin jollekki entiselle vitun paskalle.Sampo_Poika kirjoitti:Pankaas paremmaksi, mä olen vittu tehny tusinan maaleja Pelicansin entiselle maalivahdille. 8)8)vilkku00 kirjoitti:Pelaanhan minä.
Tarviiko osatakkaa, pääasia, että on hauskaa.Mattimies_ kirjoitti:Ette ees ossaa pelata.
Varmasti parempi kuin se maalivahti jolle sinä laitot toisesta päästä.vilkku00 kirjoitti:Niin jollekki entiselle vitun paskalle.Sampo_Poika kirjoitti:Pankaas paremmaksi, mä olen vittu tehny tusinan maaleja Pelicansin entiselle maalivahdille. 8)8)vilkku00 kirjoitti:Pelaanhan minä.