Kahtokaapas tän tyypin videoita. On kyllä hyviä !

Juu tänne vaan, jos sitä itteki alkais tota duunikseen ajaa...Mattimies_ kirjoitti:Ei kyllä kauan kestäny kuorman teko.. Kyl toi ois hieno ammatti, ku päivät pitkät kuormais.. Itte olen nyt suurehkol todennäkösyydel menos paimioon, mettäopetukseen, vaik en nuista mettäkoneista paljon mittää tiiä, mut eikai se haittaa?
Mulle sanottiin, että ei niistä tarvii mitään tietää koulussa kaikki opetetaan.Mattimies_ kirjoitti:Ei kyllä kauan kestäny kuorman teko.. Kyl toi ois hieno ammatti, ku päivät pitkät kuormais.. Itte olen nyt suurehkol todennäkösyydel menos paimioon, mettäopetukseen, vaik en nuista mettäkoneista paljon mittää tiiä, mut eikai se haittaa?
Niin mihin kaikkiin mettäkouluihin haastattelu on. Onneks Kurus sellasia ollu.Galaxeri kirjoitti:Mulle sanottiin, että ei niistä tarvii mitään tietää koulussa kaikki opetetaan.Mattimies_ kirjoitti:Ei kyllä kauan kestäny kuorman teko.. Kyl toi ois hieno ammatti, ku päivät pitkät kuormais.. Itte olen nyt suurehkol todennäkösyydel menos paimioon, mettäopetukseen, vaik en nuista mettäkoneista paljon mittää tiiä, mut eikai se haittaa?Mutta sehän on suuri plussa, kun on esim. haastettelut ja nämä.
Ne on ainenkin ESEDUN kouluissa eli Savonlinna, Mikkeli ja Pieksämäki.ponsse16 kirjoitti:Niin mihin kaikkiin mettäkouluihin haastattelu on. Onneks Kurus sellasia ollu.Galaxeri kirjoitti:Mulle sanottiin, että ei niistä tarvii mitään tietää koulussa kaikki opetetaan.Mattimies_ kirjoitti:Ei kyllä kauan kestäny kuorman teko.. Kyl toi ois hieno ammatti, ku päivät pitkät kuormais.. Itte olen nyt suurehkol todennäkösyydel menos paimioon, mettäopetukseen, vaik en nuista mettäkoneista paljon mittää tiiä, mut eikai se haittaa?Mutta sehän on suuri plussa, kun on esim. haastettelut ja nämä.
Ootteko ajatellu vaihtaa konetta ?Iiro kirjoitti:Ei hel*tti noitta prookkuje kaa! Perjantaina nous lämmmöt mettää ku teki polttopuita (läpimitaltaa 30cm koivuja)! Ja syy oli se, että järjestelmässä oli ilmaa. SAA*ANA!
Kannattaa myyäIiro kirjoitti:Ajateltii myyä pois se pas*a.
Nooh, pituus on suhteellista täällä avaruuden syövereissä...Iiro kirjoitti:Onko pikkuse pitkä tuo taittopuomi?