Modell: MB_Trac
Textures: MB_Trac
Ingame: MB_Trac (Script: John Deere 8530 V4)
Älä muokkaa tätä modia, muuta kuin omaan käyttöön!
LATAUS
PS: opelmanille kiitokset kun on laittanut 3D modellin i3d muotoon...

Oikee äijä vehe! Meni kans lataukseen, mutta mites nois renkais noi painot, meneekö kun painaa "k" niin eteen ja taakse toiselle puolen ja ku toisen kerran painaa niin sit toiselle puolellekkin?
  Oikee äijä vehe! Meni kans lataukseen, mutta mites nois renkais noi painot, meneekö kun painaa "k" niin eteen ja taakse toiselle puolen ja ku toisen kerran painaa niin sit toiselle puolellekkin?   Edit: ja onko parit myös edessä?
    Edit: ja onko parit myös edessä?   

Se menee sitävauhtii, ku ajaa mahollisimman suoraa.MB_Trac kirjoitti:Oho oho! Mulla kyllä menee vain vähän yli 60 km/h.. Otitko jostain vauhtia?

Mistä sitä "torgueta" voi lisätä?MB_Trac kirjoitti:Joo, kyllähän tämä kulkee jos jostain pompusta saa vauhtia.. Laitoin ehkä sitä torgueta liikaa, mutta onhan näitä mersuja saanu suoraan tehtaaltakin 80 km/h kulkevina!

Juu, kyl minä sen tiesin. Mut kummassa niistä ja mistä kohtaa??Haavisto kirjoitti:hieno! ja sitä torgueta voi lisätä traktorin xml:stä.

Kiitos tiedosta! Nyt kulkee rattorikin niinkovaa ku haluaa.Haavisto kirjoitti:ei moddesc vaan se toinen. ja siinä esim lukee: <torque rpm="900" torque="4.0"/>

Ps. Toi MB:n MB pääsi mun uuden joystickin testivehkeeks
  Ps. Toi MB:n MB pääsi mun uuden joystickin testivehkeeks