Repesin naurulle!Andy kirjoitti:Tääl osataan peremmin.http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 5&c=11&v=2 Ja voin vaikka laitaa videota, jos ettää usko.

Repesin naurulle!Andy kirjoitti:Tääl osataan peremmin.http://www.riemurasia.net/jylppy/media. ... 5&c=11&v=2 Ja voin vaikka laitaa videota, jos ettää usko.
Jep!Santsa4 kirjoitti:Simpsonien 22:des tuotantokausi alkaa tänään..
Oon mä tuon löytäny jo kauan sitte. Nyt vaa tuli innostus kysyä tollasta..Killerhangar kirjoitti:Nyt vasta noi löysit... Onhan noita yritetty mutta tarvitaa niin paljon porukkaa ja hyviä modeja että sais tehtyä...Valmet 604 kirjoitti:Oiskoha vaikee tehä Ls:ssästä samanlaine video? Meinaan jos löytyy sopiva mappi
ja kunnon pelaajia nii vois ehkä koittaa.
Niin se on minun mappienkin kanssa, näiden jonnejen takia en muuten laita peltomaan map v2 versiota, enkä v1 SEKÄ v2 talviversiotakaan jakoon. Ehkä mietin asiaa, jos foorumi alkaisi parantumaan. Joten.. Olkoot sitten koko foorumi ilman. Niin se vain on tehtävä..Todomppa kirjoitti:Sama on minun modejen kanssa!Peluri2011 kirjoitti:Ja tosta mun kusikärristä sen verra, ettei se tuu jakoo ellei tää foorumi oo kunnola!
PS: En laita sitte mitää muitakaa modeja jakoon jos yksii kinuvaa.
No laitas kuvaa niistä modeistas.aksu99 kirjoitti:Mulla on kuus modii jotka tai ainaki pari tulee jakoon vain jos foorumilla ollaan kunnolla. Tässä oma panokseni foorumin ilmapiirin parantamiseen.
No yks on giansissa yhtä olen pyytänyt et laitettaisiin giantsiin ja loput ketsupissa laitan kuvaa huomen ku meen koneel nyt en oo mut käys kattoo W.I.P modeissa valmet 905 ja w.i.p modien lyhyt esittelyssä ki on natikasta kuva.Valmet 604 kirjoitti:No laitas kuvaa niistä modeistas.aksu99 kirjoitti:Mulla on kuus modii jotka tai ainaki pari tulee jakoon vain jos foorumilla ollaan kunnolla. Tässä oma panokseni foorumin ilmapiirin parantamiseen.
Nyt tiedän kenen navetta/lato tai joku rakennus paloi! Siinä meni niillä jtn 100 neliötä. Me ostettiin niiltä niitten paalikärryt.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.
Talo jossa on Suomen eniten ajettu 1594 Case.FS2011M0ds kirjoitti:Nyt tiedän kenen navetta/lato tai joku rakennus paloi! Siinä meni niillä jtn 100 neliötä. Me ostettiin niiltä niitten paalikärryt.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.![]()
![]()
No paljon ajettu?urakkamies kirjoitti:Talo jossa on Suomen eniten ajettu 1594 Case.FS2011M0ds kirjoitti:Nyt tiedän kenen navetta/lato tai joku rakennus paloi! Siinä meni niillä jtn 100 neliötä. Me ostettiin niiltä niitten paalikärryt.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.![]()
![]()
Enpä sitä vielä tiennykkään, mut ainaski me ollaa ostettu niiltä meidän paalikärryt.urakkamies kirjoitti:Talo jossa on Suomen eniten ajettu 1594 Case.FS2011M0ds kirjoitti:Nyt tiedän kenen navetta/lato tai joku rakennus paloi! Siinä meni niillä jtn 100 neliötä. Me ostettiin niiltä niitten paalikärryt.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.![]()
![]()