Samoin, en yhdy tähän kommenttii, sanon vain ''samoin''.Ls 2011 Fan kirjoitti:Totta.. Mut illan jatkoja, tää ukko lähtee nyt.

Samoin, en yhdy tähän kommenttii, sanon vain ''samoin''.Ls 2011 Fan kirjoitti:Totta.. Mut illan jatkoja, tää ukko lähtee nyt.
Jos ei kuitenkaan aivan kaikille? Tietääkseni en ole kovin jonne ja oon ollu vasta jonkun aikaa..Ls 2011 Fan kirjoitti:Kaikki viimeset puolenvuoden aikana liittyneet banneille
Joo mutta ei ihan syyttä voi pois heittää kun kaikki jonnet ei täälä tietääkseni kumminkaa koko aikaa sählää.Todomppa kirjoitti:Jos jonnet heitettäs täältä pois, niin sitten ei tartteis siirtyä muille foorumeille.Harvesteri kirjoitti:Niin sittenkun kaikki siirtyy jonnettomille foorumeille niin jonnet seuraa perässä eli niistä ei pääse eroon vaikka vähän yrittäiski.
Totta.. Niille pahimmille (tai voisihan kaikille jotka on tiettävästi kinunut yms.) antaa varoituksen ja jos jatkuu niin ip-bannia. Vaikka 1kk eka ja sitte kattoa miten jatkuu..Harvesteri kirjoitti:Joo mutta ei ihan syyttä voi pois heittää kun kaikki jonnet ei täälä tietääkseni kumminkaa koko aikaa sählää.Todomppa kirjoitti:Jos jonnet heitettäs täältä pois, niin sitten ei tartteis siirtyä muille foorumeille.Harvesteri kirjoitti:Niin sittenkun kaikki siirtyy jonnettomille foorumeille niin jonnet seuraa perässä eli niistä ei pääse eroon vaikka vähän yrittäiski.
Minä lähdin kattoo tv:tä ku ei kukkaa vastannuponsse16 kirjoitti:Tulipa hiljasta, varmaan parempikin niin.
Nimenomaan. Täytyy sanoa että Ezmo oli erittäin hyvä valinta moderaattoriks, ikää löytyy ja sitä myöten järkeä ja kokemusta.Ezmo kirjoitti:Pitäs alkaa jakelemaan lentolippuja kaikille kerjääjille, niin kyllä se pikkuhiljaa vähenee. Pitäs ilmeisesti puuttua yv kerjäämiseenkin ja vaikka yhden varotuksen kautta viikon tai kahden loma. Foorumin taso on omasta mielestä noussu, viimeisen puolen vuoden aikana.
Lähetä sitte tälle käyttikselle yv:t ku en pääse leepulla sissää.Ezmo kirjoitti:Servoja useampaa erilaista ja sit muutamia sähkökomponenteja.
Kaikki muut kirjottaa paitsis sää. Oot riipuvaine finnii ja jouvut nytteki oleen, että ei tuu vierotus oireita.valtravalmet kirjoitti:KIRJOTETAN JOTAIN VIDDUU TERVEYSTIEDON TUNNILLA......
Kuka ei olisi mielummin täällä ku koulussa?fendt_man kirjoitti:Kaikki muut kirjottaa paitsis sää. Oot riipuvaine finnii ja jouvut nytteki oleen, että ei tuu vierotus oireita.valtravalmet kirjoitti:KIRJOTETAN JOTAIN VIDDUU TERVEYSTIEDON TUNNILLA......
Tarkotakko autotallia? Ja jos nii, joku mun luokas sanoi toiselle, et niitte naapurin autotalli oli kai palanu.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.
No emmää tierä missä käytössä se oli, mutta tuos kilometrin pääs se palo.FS2011M0ds kirjoitti:Tarkotakko autotallia? Ja jos nii, joku mun luokas sanoi toiselle, et niitte naapurin autotalli oli kai palanu.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.
Ookoo.urakkamies kirjoitti:No emmää tierä missä käytössä se oli, mutta tuos kilometrin pääs se palo.FS2011M0ds kirjoitti:Tarkotakko autotallia? Ja jos nii, joku mun luokas sanoi toiselle, et niitte naapurin autotalli oli kai palanu.urakkamies kirjoitti:Palo sitte taas kylältä yhyren urakoottijan ulukokartano aamulla.