Tässä kuva:

Kaivureissa on kauhanpyörittäjä, niitä voi viedä lavetilla ja pelissä on mahdollisuus kävellä myös ihmisellä

Eihän tämä grafiikoiltaan hieno ole, mutta se on kokonaan itse tehty.
No se koodataan, tässä osa tämän pelin koodista:Muskeli_ kirjoitti:Nätin näköinen peli!Kerrotkos vähän, että miten tuollainen tekeminen onnistuu?
Edit: Vieläkun sais 3D:ksi vaikka niinkuin propilkki2 on.. Olisi aivan mahtava peli!![]()
Koodi: Valitse kaikki
If autossa = 2
MoveObject alaosa, (KeyDown(cbkeys)-KeyDown(cbkeyw))*1
TurnObject alaosa, (KeyDown(cbkeya)-KeyDown(cbkeyd))*1
TurnObject koura, (KeyDown(cbkeyq)-KeyDown(cbkeye))*1
kulma = WrapAngle( kulma + (KeyDown(203)*1-KeyDown(205)*1) )
puomi_paikka = puomi_paikka + (DownKey()-UpKey())
kulma2 = WrapAngle( kulma2 + (KeyDown(16)*5-KeyDown(18)*5) )
If lavalla = 1 Then CloneObjectOrientation alaosa, kuorkki
If lavalla = 1 Then CloneObjectPosition alaosa, kuorkki
If lavalla = 2 Then CloneObjectOrientation alaosa2, kuorkki
If lavalla = 2 Then CloneObjectPosition alaosa2, kuorkki
EndIf
'kamera
If autossa = 0 Then CameraFollow objpelaaja, 1, 10
If autossa = 1 Then CameraFollow kuorkki, 1, 10
If autossa = 2 Then CameraFollow yläosa, 1, 10
If autossa = 3 Then CameraFollow yläosa2, 1, 10
If kauha=1 And KeyHit(cbkeyo)
kauha = 0
newBullet.BULLETS= New(BULLETS)
newBullet\kasa=CloneObject(kasa)
CloneObjectPosition newBullet\kasa,koura
CloneObjectOrientation newBullet\kasa,koura
EndIf
If kauha = 0 And KeyHit(cbkeyu)
kauha = 1
newBullet.BULLETS= New(BULLETS)
newBullet\obj=CloneObject(bullet)
CloneObjectPosition newBullet\obj,koura
CloneObjectOrientation newBullet\obj,koura
EndIf