Hehheh.1999 kirjoitti:Suussa joku h**vetin kuminauha tapeilla kiinitettynä hampaisiin sen pitäis sitte jotenki oikoo niitä ja tekee kipeetä."Semikä ei tapa v*tuttaa"

Hehheh.1999 kirjoitti:Suussa joku h**vetin kuminauha tapeilla kiinitettynä hampaisiin sen pitäis sitte jotenki oikoo niitä ja tekee kipeetä."Semikä ei tapa v*tuttaa"
Siihen kyllä tottuu ajanmittaa... Huono kipukynnys vaa jos ei kestä...mrjallu65 kirjoitti:Mul liimattiin semmoset asemat hampaisii ja siinä on semmone vähäniinku rautalanka siihen tökättynä, ja se oikoo mulla kans. Joka hammaslääkäri kerralla se laittaa siihen uuden kireämmän langan ja on se kipeetä syärä mittää.1999 kirjoitti:Suussa joku h**vetin kuminauha tapeilla kiinitettynä hampaisiin sen pitäis sitte jotenki oikoo niitä ja tekee kipeetä."Semikä ei tapa v*tuttaa"
Mut mul on ollu ne jo yli ½ vuotta.
Sie se oot hurja poika ollu yli puol vuotta syömättä.mrjallu65 kirjoitti:Mul liimattiin semmoset asemat hampaisii ja siinä on semmone vähäniinku rautalanka siihen tökättynä, ja se oikoo mulla kans. Joka hammaslääkäri kerralla se laittaa siihen uuden kireämmän langan ja on se kipeetä syärä mittää.1999 kirjoitti:Suussa joku h**vetin kuminauha tapeilla kiinitettynä hampaisiin sen pitäis sitte jotenki oikoo niitä ja tekee kipeetä."Semikä ei tapa v*tuttaa"
Kjeh, kjeh! Sitku ne on laitettu ni ne on pari päivää kipeet.Sampo_Poika kirjoitti:Sie se oot hurja poika ollu yli puol vuotta syömättä.mrjallu65 kirjoitti:Mul liimattiin semmoset asemat hampaisii ja siinä on semmone vähäniinku rautalanka siihen tökättynä, ja se oikoo mulla kans. Joka hammaslääkäri kerralla se laittaa siihen uuden kireämmän langan ja on se kipeetä syärä mittää.1999 kirjoitti:Suussa joku h**vetin kuminauha tapeilla kiinitettynä hampaisiin sen pitäis sitte jotenki oikoo niitä ja tekee kipeetä."Semikä ei tapa v*tuttaa"
Repesin.Ropsutv kirjoitti:mutta minä kidutuskoneeksi.
J.L.K. Vähä niinku R.I.P mutta=samurai kuski kirjoitti:Ens viikolla kolmet kokeet ja pitäs viikonloppuna jaksaa lukee..
Haha. Niskaveto.. Meikälle ei tarvinnu laittaa kun pystyn hengittää nenän kautta hyvinRopsutv kirjoitti:Mullaki on semmoset renkaat hampaissa joihin tökätään semmonen höskä ja siihen kiinni se saatanan kuminauha juttu. Hammaslääkärit sanoo sitä niskavedoksi mutta minä kidutuskoneeksi.
Joo, itellä oli ylhänä sekä alhana,enää ei ole kun pari hassua kiinnikettä alahana.Killerhangar kirjoitti:Haha. Niskaveto.. Meikälle ei tarvinnu laittaa kun pystyn hengittää nenän kautta hyvinRopsutv kirjoitti:Mullaki on semmoset renkaat hampaissa joihin tökätään semmonen höskä ja siihen kiinni se saatanan kuminauha juttu. Hammaslääkärit sanoo sitä niskavedoksi mutta minä kidutuskoneeksi.Kannattaa kuitenki muistaa että oikominen oikeesti kannattaa... Meikän hampaat on ainakin suorassa ja kuulemma tulevaisuudessa päänsäryt jne ei välttämättä enää johdu leuan kipeydestä. Kuten äidillä välillä... Purentakuvio pskana niin päänsärkyä siitä...
Veljen ikä?Andy kirjoitti:Veli...