Pikkujouluihin? WTF? Joulu on ollu jo yli kuukausi sitte..Taneli (fin) kirjoitti:Issee lähtee pikkujouluhin.Jään 4 tunniks yhyksin.
Aiven en tiä miks se lähtee pikkujouluhin.FS2011M0ds kirjoitti:Pikkujouluihin? WTF? Joulu on ollu jo yli kuukausi sitte..Taneli (fin) kirjoitti:Issee lähtee pikkujouluhin.Jään 4 tunniks yhyksin.
Mun mielestä se olis kivaa olla yksin, niin sais tehä mitä itte haluaa!![]()
Laita vaan. NauraminenTodomppa kirjoitti:Käsineet heitin pois ja kypärä on sininen...Pitäskö laittaa jakoon tuo kaivuri tuon ukon kanssa?
![]()
Pelaa esim. Farming Simulaattoria ja tee mitä ite haluat. Itte tekisin ainaski niin, jos olisin yksin kotona.Taneli (fin) kirjoitti:Aiven en tiä miks se lähtee pikkujouluhin.FS2011M0ds kirjoitti:Pikkujouluihin? WTF? Joulu on ollu jo yli kuukausi sitte..Taneli (fin) kirjoitti:Issee lähtee pikkujouluhin.Jään 4 tunniks yhyksin.
Mun mielestä se olis kivaa olla yksin, niin sais tehä mitä itte haluaa!![]()
Mutta,sanoppas mitä voi tehä yksin semmosta kattoo vai?
Jaahas.Ite teen vähän ruokoo.Ja pistän kajareista mussaa ja kyllä siinä,tulee vähä tansattuaki.DiGiX kirjoitti:te ainakii yksin huuatan musaa nii et mummotkii kuulee usos! Ja tietty pelaan..
Ku LS:n screenit tallentuu png:ksi ja olis kiva kattella niitä myös boxilla. Xbox ei tunnista png kuvia.Jeppe kirjoitti:Kertokaapas, onko olemas jotaki sellasta juttua jolla sais kuvat nopiaa png:stä jpg:ksi? Niinku 240 kuvaa kerralla?
Oisko mahollista tehä samat pöksyt ja paita jollekki traktorin kuskille?Todomppa kirjoitti:Käsineet heitin pois ja kypärä on sininen...Pitäskö laittaa jakoon tuo kaivuri tuon ukon kanssa?
![]()
Sori ku lainaan oman viestin, mutta tarttisin kipeesti apua.verkku99 kirjoitti:Ku oon laittanu viteon puhelimesta koneelle ni siinä ei oo ääntä siinä viteos. Mikä mättää?
Jakoon.Todomppa kirjoitti:Jakoon??
Jakoon!!! Vaiha paita kokonaa keltaseks tai oranssiksTodomppa kirjoitti:Jakoon??