E: Giantsi kyllä tallentaa, mutta osa ei vain tuu peliin.samurai kuski kirjoitti:Mikähän mahtaa olla syynä, kun importtaan Giantsissa jotain, mutta sitte, kun meen peliin, niin sitä osaa ei ole tullut trakuun.
Siirsin mutta ne ei näy kun yrittää ottaa niitä mappiinvaltra man kirjoitti:Ne pitää ite siirtää sinne.
Muistitko kikantissa leikata sen jutun minkä lisäsit siihen modiin?(siis ne eivät saa olla erikseen kikantissa).samurai kuski kirjoitti:Kylä se Giantsissa näkyy ok, mutta pelissä ei.fordmies4610 kirjoitti:Ootko purkannu kansioon ja sen jälkeen kopionnut sen kansoin eri paikkaan?samurai kuski kirjoitti:Mikähän mahtaa olla syynä, kun importtaan Giantsissa jotain, mutta sitte, kun meen peliin, niin sitä ei ole tullut.
Avaat mapin "id3"sen notepadilla ja haet sieltä "FoliageSublayer" ja siellä lopussa on pituus,leveys ym.Peluri4 kirjoitti:Mistä säädetään mapissa ruohon,viljan sängen,karheen,yms koko/pituus?
Eli tallenin Giantsissa, kävin vielä kattomassa, että varmasti tallenti.
Pakkasin laitoin Mods kansioon, mutta ei se osa ilmestynyt trakuun.
Ainii, tärkein unohtu, purakamine, sun pitää purkaa ne sinne models kansioon omiin kansioihinsa.laurimarkus kirjoitti:Siirsin mutta ne ei näy kun yrittää ottaa niitä mappiinvaltra man kirjoitti:Ne pitää ite siirtää sinne.
On se kyllä aika kulmikas. (Mun muistaakseni.)98Farminggame kirjoitti:Jos se on kulmikas niin on.
No suosittelen alottaa vaikka peräkärrystä, on muute paljon helpompi ku traku, kokemusta on...FS2011M0ds kirjoitti:On se kyllä aika kulmikas. (Mun muistaakseni.)98Farminggame kirjoitti:Jos se on kulmikas niin on.
Suositte_____len.... Ja jostai kauhasta tai jostai muusta pienestä on hyvä alottaa.aksu99 kirjoitti:No suositte len alottaa vaikka perä kärrystä on muute paljon helpompi ku traku kokemusta on...FS2011M0ds kirjoitti:On se kyllä aika kulmikas. (Mun muistaakseni.)98Farminggame kirjoitti:Jos se on kulmikas niin on.
valtravalmet kirjoitti:Mikä puuttuu kun laitoin pto:n ja ottaa kiinni vaan kun on koukussa, nostolaitteisiin ei ota nivelaksila kiinni.![]()