Yleinen keskustelu (vapaa sana)
- Killerhangar
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Yleinen keskustelu (vapaa sana)
Opettele kirjottaa eka... Saa aina 3 kertaa lukea ennenku alkaa ymmärtää... Voin määki alkaa näitä mun murre sekotuksia puhumaan mutta ette te mitää sais. Paitti Masa, Wiuwe ja muutkin tuolta pääkaupungista kotosi olevat 8)leepu kirjoitti:Teinä miettisin enekö rupijata mua väheksymää "ei teillä mitää dyna vt:tä oo haahaa,etsää mitää töitä tee" Mietikääpä miltä tuommone tuntuu,nousis teilläki vittuilu halu tuomosesta!Peluri2011 kirjoitti:Niihä se teki, teirän ansiosta. Koittasitte ees vähä käyttäytyä, tääl joku 1lk poeka o nii sitte joku jonne rupee haukkuu sitä, arvatkaa onkos sil sitte hauskaa? Se tuntuu melkeempä samalta, jos ite oisitte 1lk ja joku teitä rupeis mollaa. Et miettikää eka, ennekö rupeette jotaa sanomaan.
Viimeksi muokannut Jeppe, 15.01.2012 14:23. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Sulle tekis kans hyvää opetella vähä niitä sanoja kirjottelemaa.
Syy: Sulle tekis kans hyvää opetella vähä niitä sanoja kirjottelemaa.

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
- Ännä
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.Killerhangar kirjoitti:Opettele kirottaa eka... Saa aina 3 kertaa lukea ennenku alkaa ymmärtää... Voin määki alkaa näitä mun murre sekotuksia puhumaan mutta ette te mitää sais. Paitti Masa, Wiuwe ja muutkin tuolta pääkaupungista kotosi olevat 8)leepu kirjoitti:Teinä miettisin enekö rupijata mua väheksymää "ei teillä mitää dyna vt:tä oo haahaa,etsää mitää töitä tee" Mietikääpä miltä tuommone tuntuu,nousis teilläki vittuilu halu tuomosesta!Peluri2011 kirjoitti:Niihä se teki, teirän ansiosta. Koittasitte ees vähä käyttäytyä, tääl joku 1lk poeka o nii sitte joku jonne rupee haukkuu sitä, arvatkaa onkos sil sitte hauskaa? Se tuntuu melkeempä samalta, jos ite oisitte 1lk ja joku teitä rupeis mollaa. Et miettikää eka, ennekö rupeette jotaa sanomaan.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
+1.valtravalmet kirjoitti:Onnea! Nimetön, sikapoika, erkko fin, fiat 110 90 turbo ja KIMETSU. Yhteistyö
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
- valtra 6550
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Eikös se oo sama asia?Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.
Miksei täällä humppa soi?
- leepu
Se o justii sama-asiaja,kaikki sielä semmosia vitu tunkijoita jotka ei tee yhtää mitääAecel kirjoitti:Eikös se oo sama asia?Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

.
Viimeksi muokannut Jupe, 16.03.2024 17:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Turku on suomen... Entinen pääkaupunki. Ja elä ala mittää syytteleen et on persereikä ko et ollekko kerran silja-linen terminaalissa käyny.Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
- Ännä
- Moderaattori
Älä ny ittees ota.Mattimies_ kirjoitti:Turku on suomen... Entinen pääkaupunki. Ja elä ala mittää syytteleen et on persereikä ko et ollekko kerran silja-linen terminaalissa käyny.Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.Turku on kyllä vähä tyhjä, ei tääl oikeesti ole mittää.. Mutta kakskerta o hiiiiieno paikka.

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Noo eläs ny ännä ota itteeeess..Ännä kirjoitti:Älä ny ittees ota.Mattimies_ kirjoitti:Turku on suomen... Entinen pääkaupunki. Ja elä ala mittää syytteleen et on persereikä ko et ollekko kerran silja-linen terminaalissa käyny.Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.Turku on kyllä vähä tyhjä, ei tääl oikeesti ole mittää.. Mutta kakskerta o hiiiiieno paikka.
Ohan se hieno paikka, mut ei oo oikee meikän mielee.

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Toi oli kyllä hyvä juttu. Nauraminen Nauraminentaistelu jaska kirjoitti:"Tän koiran nimi on kikkeli"

Aatelkaa, jos jonku koiran nimeks tulis Kikkeli. Nauraminen Nauraminen
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- Killerhangar
Mee käymää Koulukadun apsilla yheksän jälkeen... Tai Auranlaaksos.. Alaikäsille jokane kylä on tylsä ja tyhjä. Muttaku ikää tulee ni tulee sitä hupiaki.Mattimies_ kirjoitti:Turku on suomen... Entinen pääkaupunki. Ja elä ala mittää syytteleen et on persereikä ko et ollekko kerran silja-linen terminaalissa käyny.Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.Turku on kyllä vähä tyhjä, ei tääl oikeesti ole mittää.. Mutta kakskerta o hiiiiieno paikka.

Jää sitte ilma safkojasleepu kirjoitti:Se o justii sama-asiaja,kaikki sielä semmosia vitu tunkijoita jotka ei tee yhtää mitääAecel kirjoitti:Eikös se oo sama asia?Ännä kirjoitti:Mää luulin et ne o suomen persreijästä, mutta ne onki Hesast.

- leepu
Täälä päi o opetettu jo pienestä töitä on tehtävä,sitte te luulette että me rikastutaa niilä tukijaisilla,toisin on. Tarkotin että sielä etelä-suomes ne kaikki tunkijot asuu jotka ei tee muutako pelaa....

Thetuoppi^

- Killerhangar
Mietis tätä, yks syy minkä takia porukat ei halua musta minkäännäköstä ammattikuskia, on se lyhyt lause minkä meitin isä on sanonu aika monta kertaa "Mä en halua että sää joudut tekemään niin paljon töitä kuin mä, joten väännä se koulu kunnialla loppuun"... Meillä menee hyvin vaan sen takia koska porukat on ollu kokoajan töissä. Ja kyllä mää tiedän mitä tarkottaa kun ei ole rahaa. Mun pitäis saada niitä tukia eikä niiden ketkä huijaa Kelaa avioerotapauksis.... Ja oo onnellinen että sulla edes on töitä. Senhän takia niitä tuilla eläviä on kun ei saa koulutustaan vastaava työtä. Työnantajat on pirun nirsoja...

- urakkamies
- Moderaattori
- Kielet: suomi ja englanti
Työnantajat ei halua mitään paskaperseitä joilta ei työt suju, pitää kattoa kyllä vähä peiliin jos ei töitä löydy. Ja miksi ihmeessä pitää kouluttautua sellaiselle alalle jolla ei ole töitä.
Setorilla voi ajaa, markariiniä voi syyä ja piikaaki voi panna, et ei se sen huonompi ole.
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
Kesäkuu vuonna kasikuus Kallen Fiat oli melkein uus
- Ezmo
- Moderaattori
Kannattas oikiasti miettiä, että mitä kirjottelet ja mitä et. Vaikka kuinka oisit Nivalan kovin jätkä (ainakin suuri suisin), niin ei tarvi aina aukoa päätä.leepu kirjoitti:Täälä päi o opetettu jo pienestä töitä on tehtävä,sitte te luulette että me rikastutaa niilä tukijaisilla,toisin on. Tarkotin että sielä etelä-suomes ne kaikki tunkijot asuu jotka ei tee muutako pelaa....

Intel i5 2500k 3,30GHz @ 4,53GHz, Gigabyte 760 OC 2GD , Asus P8Z68V LX, Fractal NEWTON R2 650W,Kingston SSDNow V200 120GB, Fractal Design XL .
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Ei täs mitää keittelen lehmälle kahvia. 

Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
Voisin lyödä melkee vetoa että olen yks foorumin kovimmista tekemään töitä. Mä vaan tykkään tehä hommii nii pirusti. Ja iha pienestä pitäen tehny. Luulen et täälläki sama mieninki ku kaikkialla muuallakin. Kaupunkilaiset ei sitte osaa tai halua tehä yhtää mittään.. Saatana ku heräävät joskus kahen aikaa ja pelaa jottai peliä kolmeen asti yöllä.leepu kirjoitti:Täälä päi o opetettu jo pienestä töitä on tehtävä,sitte te luulette että me rikastutaa niilä tukijaisilla,toisin on. Tarkotin että sielä etelä-suomes ne kaikki tunkijot asuu jotka ei tee muutako pelaa....

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
- Killerhangar
Jaa-a. Kolme vuotta on pitkä aika. Vikahan on siinä ettei ne työnantajat tiedä minkälaisia nää jätkät on tekemää töitä...urakkamies kirjoitti:Työnantajat ei halua mitään paskaperseitä joilta ei työt suju, pitää kattoa kyllä vähä peiliin jos ei töitä löydy. Ja miksi ihmeessä pitää kouluttautua sellaiselle alalle jolla ei ole töitä.
Ja leepu, tilalla onki työaikasäädökset? Nää jätkät istuu tauoilla sen takia että niitten pitää... Kesällä töissä väännettiin ihan ilosesti ylitöitä ku piti saada autolinjalle. Niiten paskojen kaupunkilaisjätkien kuskaamina... Ei kannata tuijottaa omaa napaa ainoostaan. Vaikak tilalla onkin paljon hommia, ei se tarkota että kaupungissa asuvat olisivat pelkkiä laiskoja paskoja. VKlpt on irottelemista varte 8)
Masa: Asut kaupungin alueella ni helppo sanoa

- leepu
Työajoista,niistä ei oo täälä tietookaa,rekkakuskitki ajo sillo kiekko aikana kahella kiekolla,toine toisen nimellä että saa aijaa pitempääpäivää.Meillä ei palijo kahtella kalneteria että millo tehää mitäki.Mulla eijoo palijo pula töistä täälä,ku kaikki menee lukijoon ja kiinostus häviää konehommista,jokseenkaa täälä palijo oo palijo nuoria.

Thetuoppi^

- Killerhangar
Vittu opettele jo kirjottamaan... Jaksa ajnasta jn käyttöjä ijhan njiinku sje ojis muojissa... Ja älä sää tulee kiekonkäytöstä puhumaan.. Mää tiedän tasan tarkkaan miten ne hommat pystyy tekemään... Ja tiedätkö ees mitä tarkottaa työaikasäädös? Kalenterilla ei oo mitään tekemistä niissä asioissa. Paitti viikonpäivillä.

- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Mitäs toi tarkoittaa? Joo, tiiän mitä kavi uteliaalle kannalle, mutta silti?Massey_man kirjoitti:Ei täs mitää keittelen lehmälle kahvia.

Oon, Masan kanssa tässä samalla linjalla. Ei ne umpikaupungissa pilale lellityt osaa tehä mitään. Sitä tän sähkökatkonkin aikana pilalle lellityt serkut änkes kylään,Mattimies_ kirjoitti:Voisin lyödä melkee vetoa että olen yks foorumin kovimmista tekemään töitä. Mä vaan tykkään tehä hommii nii pirusti. Ja iha pienestä pitäen tehny. Luulen et täälläki sama mieninki ku kaikkialla muuallakin. Kaupunkilaiset ei sitte osaa tai halua tehä yhtää mittään.. Saatana ku heräävät joskus kahen aikaa ja pelaa jottai peliä kolmeen asti yöllä.leepu kirjoitti:Täälä päi o opetettu jo pienestä töitä on tehtävä,sitte te luulette että me rikastutaa niilä tukijaisilla,toisin on. Tarkotin että sielä etelä-suomes ne kaikki tunkijot asuu jotka ei tee muutako pelaa....
ja ihmetteli kui me juostaan ympäri mäkeä ja painetaan niin pirusti hommia, vaikka onkin omaa sukua niin sanon nytten, että ihan persaukisia ovat kaikki.
Ja killeri, en nyt hauku kaikkia kaupungissa kasvaneita.
Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
Ei kun äiskä tuli ikkunantaaksen ja sano et keitä lehmällä 8 kuppia kahvia.Aecel kirjoitti:Mitäs toi tarkoittaa? Joo, tiiän mitä kavi uteliaalle kannalle, mutta silti?Massey_man kirjoitti:Ei täs mitää keittelen lehmälle kahvia.

Se oli ollu kuulemma ihan kylmä niin sille piti keittää kahvia, tarjoiltiin sille koskenkorvaakii ja vanatallinnaa.

Et jo on hyvä palvelu.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- leepu
Eikö se oo vieläkää oo menny jakeluu että mulla o lukihäiriö,kirjotan nii hyvin ku voin!Killerhangar kirjoitti:Vittu opettele jo kirjottamaan... Jaksa ajnasta jn käyttöjä ijhan njiinku sje ojis muojissa... Ja älä sää tulee kiekonkäytöstä puhumaan.. Mää tiedän tasan tarkkaan miten ne hommat pystyy tekemään... Ja tiedätkö ees mitä tarkottaa työaikasäädös? Kalenterilla ei oo mitään tekemistä niissä asioissa. Paitti viikonpäivillä.
Jos isäs ei anna sun tehä töitä ja et pääse mihinkää töihin nii herää jo epäilyt että heti ku tuut koulusta nii meet pelaan,sitte vielä vittuilet täälä vaikka et tiijä mistää mitäää!!!!!!!!!!!!!!!!

Thetuoppi^