Ps. Saa niitäkin sukulaisia laitella meikälle jotka eivät ole kovin moniin kuviin päässeet

Että pääsevät nekin sukupuuhun

Hieno vallu!Sampo_Poika kirjoitti:8350.
JOs tarkkoja ollaan 8350 on matalakierros malli ja sitä ei saa 50 versiona...Sampo_Poika kirjoitti:8350.
Se on mien keskeneränen mappilasu212 kirjoitti:Saako tuon vuorenjuurella mapin jostain vai onko priva??
Ja nokka on 8050/8150:n. 8350:ssa on kaksosaanen konepelli.valtravalmet kirjoitti:JOs tarkkoja ollaan 8350 on matalakierros malli ja sitä ei saa 50 versiona...Sampo_Poika kirjoitti:8350.
Kuvassa oleva on 40 lokareilla, mutta pelin kuva on 50 lokareilla.Hiatane kirjoitti:Mäki haluun osallistuu tähän chattiin:
Eikös valtravalmet just sanonu, että ei saa xx50:nä? Mikä tuo kuva sitte on?
Valtravalmet varmaan tarkoitti että ei saa 50 perällä. OT loppu nyt.Hiatane kirjoitti:Mäki haluun osallistuu tähän chattiin:
Eikös valtravalmet just sanonu, että ei saa xx50:nä? Mikä tuo kuva sitte on?
Jos ihan tarkkoja ollaan ni herra saa tehä mulle etulokarit jos kerta ahdistaa. Isovaltravalmet kirjoitti:JOs tarkkoja ollaan 8350 on matalakierros malli ja sitä ei saa 50 versiona...Sampo_Poika kirjoitti:8350.
Puhu varmaa takalokareista ja siittä saa helposti oikeen näkösen ku deletee nuo mun tekemät lokarin levennykset.Sampo_Poika kirjoitti:Jos ihan tarkkoja ollaan ni herra saa tehä mulle etulokarit jos kerta ahdistaa. Isovaltravalmet kirjoitti:JOs tarkkoja ollaan 8350 on matalakierros malli ja sitä ei saa 50 versiona...Sampo_Poika kirjoitti:8350.