Juu minä laitoin ne paikalleen ne ei oikeesti kyllä olisi tollai koska nostolaiteet ottaisivat kiinni.Valmet 1102 kirjoitti:Toi on nyt hyvä laita vielä nostolaitteen paikat nii täydellinen. Yhteistyö

Juu minä laitoin ne paikalleen ne ei oikeesti kyllä olisi tollai koska nostolaiteet ottaisivat kiinni.Valmet 1102 kirjoitti:Toi on nyt hyvä laita vielä nostolaitteen paikat nii täydellinen. Yhteistyö
Kysykääpä Jupea laittamaanValmet 1102 kirjoitti:Nyt on hyvä saat vaan nyt jonku kuka laittaa giantsiin jos et itse osaa.
Kyllä tiedä mutta tein ton kierukan niin ylös niin nyt se on suurin piirtein keskellä.Peluri2011 kirjoitti:Aku, tuola sisäll ympyräs ku on semmone miksi sitä ny kututaa, se joka "heittää" sen lumen sieltä, nii siihe keskelle tulis toi akseli eikä tuosta ylhäält.
Ski regioniii on tehty jo linko.V A valmet kirjoitti:tee tuommonen linko skiregioniin
:triplefacepalm:AlpineX10 kirjoitti:Ja torvii partikkelit vai mikkä olkaa :9
Tarkotin particle systemejä en textuureja.KEY Tronic kirjoitti::triplefacepalm:AlpineX10 kirjoitti:Ja torvii partikkelit vai mikkä olkaa :9Ne on tekstuurit!
Lataa ls uk:sta.valtra man kirjoitti:Hienoha tuo on, mutta itellä ei oo käyttöö tuolle ku ei lumimapit toimi mulla.