e. sori ku tuli vähä isot kuvat

Tottahan, jos sää olisit kuskis nii tulis vaikka 20m3 paskakärryt piikkilangankiristäjällä ilman mitää ongelmaa. Kippisleepu kirjoitti:Komia kuva,riippu tietysti kuskista notta mikä vie ja ketä vie...
Reps.Ännä kirjoitti:Tottahan, jos sää olisit kuskis nii tulis vaikka 20m3 paskakärryt piikkilangankiristäjällä ilman mitää ongelmaa. Kippisleepu kirjoitti:Komia kuva,riippu tietysti kuskista notta mikä vie ja ketä vie...
Sorry OT mut oonko mä ihan tyhymä vai haittaako että piikit tuloo läpitte?leepu kirjoitti:Muute komheita mutta yks pikku juttu,piikit tuloo paalista läpihte
Äise mitenkää seksuaalisesti mihinkää vaikuta,pisti vua silimää ku yllensä ei piikit paalista läpi tuu.Toki saatan olla väärässäki,mutta mitä mää oon nähäny nii eijoo tullu...käyttäjä kirjoitti:Sorry OT mut oonko mä ihan tyhymä vai haittaako että piikit tuloo läpitte?leepu kirjoitti:Muute komheita mutta yks pikku juttu,piikit tuloo paalista läpihte
fiat 110 90 turbo kirjoitti:Eiks nuo kuuluis screenshotteihin ku ei oon muokattu ja turvemoideille on oma screenshot ketju. Iso
Dahaleepu kirjoitti:Äise mitenkää seksuaalisesti mihinkää vaikuta,pisti vua silimää ku yllensä ei piikit paalista läpi tuu.Toki saatan olla väärässäki,mutta mitä mää oon nähäny nii eijoo tullu...käyttäjä kirjoitti:Sorry OT mut oonko mä ihan tyhymä vai haittaako että piikit tuloo läpitte?leepu kirjoitti:Muute komheita mutta yks pikku juttu,piikit tuloo paalista läpihte