Otan osaa.kaenuulainen kirjoitti:Mulla on HYVIN HYVIN HYVIN surullisia uutisia: mun isä on kuollut!![]()
![]()
![]()

Otan osaa.kaenuulainen kirjoitti:Mulla on HYVIN HYVIN HYVIN surullisia uutisia: mun isä on kuollut!![]()
![]()
![]()
Sama. Me ei saatu eres lippiksiä kaupan päälle kun ostettiin meirän direkti.verkku99 kirjoitti:Niimpä. Täytyy sitte laittaa koneviestin kalenteri.
Keskiseltä tulee aina ostettua jotain "ylimääräistä".ponsse16 kirjoitti:Tarttuko mitään "ylimäärästä" mukaan?
Koko ajan koko ajan. Mut voisit sääki kyll jonnekki painua toi lopettaa ton jatkuvan ininän.....Lyoko-Fani kirjoitti:Heh.Killerhangar kirjoitti:Sääkö sitten osaat?Lyoko-Fani kirjoitti:Se kyl varmaa olet sie koska sä siel sähläsit enneku lähin.. kiitti va.
ls-fin@killerin-kämppä: sudo apt-get autoremove Lyoko-fani
suoritetaan kohteen "painu v*ttuun liipaisimia
ls-fin@killerin-kämppä:
Jotkut tajuaa...Just painu itse sinne.
Taitaa olla.verkku99 kirjoitti:Terveisiä banaanisaarilta kö?
Mistäs banat, vaik eihän se mulle kuulu.leepu kirjoitti:Leepu palas,ja semmoset tiijot mukana...
Eihän facen asiat saisi liittyä tänne.leepu kirjoitti:Jepellä nous kus päähä ja antho sithe face komentistha bääniä.
Ei niin...samurai kuski kirjoitti:Eihän facen asiat saisi liittyä tänne.leepu kirjoitti:Jepellä nous kus päähä ja antho sithe face komentistha bääniä.
Noooohh...leepu kirjoitti:Jepellähä tuo näythää liityvä,mulla o pari ehtua ettei rupia forumi tansii suomen nettirikos poliisi pillimukahaa....
On kyllä kovat piipus, onneksi itte en tietääkseni oo tehny mitää lainvastaasta.leepu kirjoitti:Luuleks sie tosiaa että mää lähen,mää vua kutsu mu kummisejä tänne suome nettirikos puolelta.
GO leepuu!!! Hyvä näillä mennää!leepu kirjoitti:Luuleks sie tosiaa että mää lähen,mää vua kutsu mu kummisejä tänne suome nettirikos puolelta.