Ännä kirjoitti:AlpineX10 kirjoitti:Mitä eroo niissä sitte on?
Sama paska eri paketti. -03:s tais olla pikavaihe vakiona.
Vuonna 1979 parannettiin Valmetien ulkoasua uudella kirkkaan keltaisella värityksellä, joka oli aikaisemmasta poiketen tehty polttomaalauksella. Samalla katto ja vanteet muutettiin valkoisiksi. 4,18-litraiset moottorit korvattiin samaan aikaan pitkäiskuisemmilla 4,4-litraisilla ja nostovoima lisääntyi 2100 kilosta 2900:aan. Pidemmän välirungon ansiosta polttoainesäiliötä saatiin kasvatettua 90 litraan, mutta samalla nelivedon suuri kääntöympyrä suureni entisestään. Myös ohjaamoon tuli pieniä uudistuksia. Lainsäädännön tuolloin karsastama lisäistuin poistui, takaikkuna muuttui 1-osaiseksi ja ilmanvaihtoon lisättiin suodatin. 702S:n nimi vaihtui 903:ksi ja teho nousi 94 hevosvoimaan. 702:n rinnalle tuli paremmin varusteltu 703, jossa oli mm. mekaaninen Hi-Trac -alentava pikavaihde ja pikakytkentäkourat vakiona.
Vuoden 1980 lopussa 702/703 korvattiin ahdetuilla 802:lla ja 803:lla. Tehoa oli nyt 82 hv. Samaan aikaan 903:n tehoa nostettiin 97 hevosvoimaan.
Siinä olis AlpineX10 faktaa. Ännä sanokin jo faktaa että oli 4-vetoja ja takapotkijoita.
NIIN JA ANTEEKSI LAINAUKSIEN LAINAUS.