millä koneella paalasitSakkeX kirjoitti:Innostuin paalaamaan :>> http://www.aijaa.com/v.php?i=4546645.png Veikatkaas monta paalia tuli?
muut osat paitsi nuo sylinterit. Ne nyt ei oo kummat siihen tehä vielä.Simulation kirjoitti:opelman, ookko ite tehny noi nostolaitteet??
mist ton pulling kärryn oot ladannu voisitko pistää ´linnkiä
mistä ton paali puskurin sais ladattuu (linkkiä)Timzze kirjoitti:Puintia Glenvarissa !
___________________________________________________________________________________________
Cat lexionit töissä
![]()
Peltoa on vielä pitkästi...![]()
häätyyhän se vaunukin käydä joskus tyhjentämässä
ja pitäähän se rekkakin käydä tyhjentämässä
![]()
puinti jatkuu pitkälle yöhön...
Paalit piti hakea seuraavana päivänä koska säätiedotus oli luvannut sadetta
sitten kävin paalit myymässä...
TÄMMÖSTÄ! ps. olen vielä tuon aijaan uskollinen käyttäjä
jaa no ei sit voi mitään mut onhan toi todella hienovaltra6250 kirjoitti:se on kuules varmaa sen oma tekemä
Kyllä se joskus vielä jakoon tuleecase142 kirjoitti:jaa no ei sit voi mitään mut onhan toi todella hienovaltra6250 kirjoitti:se on kuules varmaa sen oma tekemä![]()
jos tuota niittokonetta tarkoitat, niin katoppa "työlaitteet" osioon..paju kirjoitti:Mistä oot saanu ton claassin
Kiitosta pitäs vielä pistää vähä textuureja hyttiin esim. se glox merkkiMuskeli_ kirjoitti:Nättejä valluja!sori vähä ot, mutta mulla on ruvennu aina ku käynnistää winukan niin aukeen IE ja se aukee toi sama ku tos uped kuvapalvelus se mainos.. onko muilla samaa hommaa?
Laita vainValtraN111 kirjoitti:Kiitosta pitäs vielä pistää vähä textuureja hyttiin esim. se glox merkkiMuskeli_ kirjoitti:Nättejä valluja!sori vähä ot, mutta mulla on ruvennu aina ku käynnistää winukan niin aukeen IE ja se aukee toi sama ku tos uped kuvapalvelus se mainos.. onko muilla samaa hommaa?
Ja parantaa toi takavanteen textuuriNii ja pitäiskö pistää tää W.I.P Modeihin