Noi sun juttus menee kyllä ylitte... Voi se teiän massikka kulkea sen 70, mutta jaksaako se vetää mitään? Ja kortitta ajo liikennetrakulla. T-kortilla nopeusrajotus 45 km/h... Opettele kirjottaan ja ajamaan ennenku tuut sano. Nauran kyllä sitten räkäsesti ku kortti siirtyy pari vuotta eteenpäin kortitta ajamisesta ylinopeutta... Tuskin kenenkään järkevät vanhemmat päästävät 12-vee jannua ajamaan isoa massikkaa tien päälle yksin?leepu kirjoitti:Mulla ei oo siittä kiini että eikö ois varaa mutta ei kiinosta semmoset vajokkien ajokit
Nonii, herra leijumas heti että Meijän iskä ostin Keparti ferkun... Pistetään kyttä kattomaan nopeus rajotuksia sinne teidän lähelle olevalle tielle. Onko Leepulla ees korttia?leepu kirjoitti:Onha ne jo 3vuotta antanu ajella iha yksinää pitkiä matkoja iha virallisella tielä ja kohta tulee 5vuotta ku rupesin kunnolla aijamaa yksinää rattorilla että ei sun kannata yhtää mitää luulla,ja piähä se pääs kii ku teillä ei ehes oo keprdi ferkuuja et varmasti oo ehes aijanu tänä kesänä rattoria nii palijo ku mää
Älä sinä auvo ku jos kortin sait ja setäs piti vielä opettaa sua että miten ajetaan rattoria nii on pojalla ei hirviästi oo taitoo,ku mää oon vaa 12vee ja kaiken oon oppinu ku oon ollu iskän kyyvissä.Puimuriakaa se ei opettanu aijammaan,muutako sanoin että meehä sää hakee ferkulla kärryä nii mää puin tankin täytee eikä muute palijo epäröiny.Mitää muuta en oo mun uran aikana särkeny ky yhe takarenkaan ku oli vähä ahtaat paikat peruuttaa ja aurinko paisto sitte vielä nii komiasti että summassa joutu peruuttelee.Killerhangar kirjoitti:Niin, ajoit ekan kerran yksin 7 vuotiaana... -.- Älä sää poika tule aukomaa jätkälle ketä on tässä 13 vuotta yksin ajellu. Tosin sillonkun sain kortin niin äidin eno (koneiden omistaja) oli pari kertaa mukana kertomassa vähän miten sen 6610n kanssa kannattaa pelata... Jaa teillä on joku wnb massikka jollai gepardi perällä. Ei kauhiasti kiinnosta ku aikanaa meillä oli 3x400hv linkkuja tallissa... En ehkä oo ajanu niin paljon kun sinä kesällä, mutta ompahan kortti ja ajeltu vuosien mittaan aika reippaasti....
Et helvetissä ajais joka päivää kouluun traktorilla..leepu kirjoitti:Jos mulla ois rahaa nii ostasin 1224 finni urkin ja paiansin sillä talavella ovet selällää kouluu
Ookko ajatellu että mää saan sen kortin kahto,ja suomi on vapaamaa jotenka mää kyllä saan puhaCodrington kirjoitti:Et helvetissä ajais joka päivää kouluun traktorilla..leepu kirjoitti:Jos mulla ois rahaa nii ostasin 1224 finni urkin ja paiansin sillä talavella ovet selällää kouluu
Turhaa tuollaselle puhua jolla ei taida olla edes korttia.
Olenko kieltännyt puhumasta?leepu kirjoitti:Ookko ajatellu että mää saan sen kortin kahto,ja suomi on vapaamaa jotenka mää kyllä saan puhaCodrington kirjoitti:Et helvetissä ajais joka päivää kouluun traktorilla..leepu kirjoitti:Jos mulla ois rahaa nii ostasin 1224 finni urkin ja paiansin sillä talavella ovet selällää kouluu
Turhaa tuollaselle puhua jolla ei taida olla edes korttia.![]()
Ja kyllä helevetissä aijasin kouluu nytteki joka päivä jos ois kortti