Jumaliste ja nyt jakoon toi! Kippis
Tä, eiks se kaltainen pelitä? Joka osan pitäis olla molemmilta puolilta värjätty ja ihan (kuvista napatulla) peruskeltaisella vielä, siis ilman tekstuuria.
Ja ikkunat jätin ihan vängällä pois kun jostain syystä itellä 99 prosenttia ikkunallisista näyttää sisältä (ja sisältähän pitää aina ajaa) ihan helvetin tummilta, siis että ne ikkunat tummentaa aivan sairaasti, tykkään kuiten että uloskin olis kiva nähdä.
Hitto, mikäs toi Metsäkoneet Suomessa oikein on..? Tartteekin tsekata! Näähän on pongattu jonkin pohjoissuomalaisen museon sivuilta... Ja loput Googlettamalla.
Mites kun mulla on nyt työn alla se Valmet 880 K metsävärkki, niin osassa noista kuvista sen katolta löytyy tollanen nostokourasysteemi... Kannattaaks mun mallata sitä jonkin sortin paloissa? Helvetti kun mä en ole vieläkään saanut iskostettua nuppiini tota ingame-puolta vaikka miten olen yrittänyt päätäni seinään lyödä. Tosin toi nostokoura alkaa olla jo siinä hilkulla että riittäiskö taidotkaan...
Ai niin ja ei kellään olis mahdollisuutta päästä kuvaamaan jotain tiekarhua joka suunnasta..? Ei taida ihan noi Googlettelun perusteella löydetyt riittää... Tai joutuis ainakin säveltään aika runsaasti...