MISTÄ POKA TIESIT!? :DDDDDDSan_anttu kirjoitti:Ja suhde loppuu 1kk sisällä:) LAPSISUHTEET<3Ropsutv kirjoitti:Itekki oon tyttöystävän kaa ollu yhes kolme kuukaut.renek kirjoitti:Onhan tollanen tossa ollu jo kolmatta kuukautta.
Olisit ollu massikalla liikentees niin ois kaikki naiset tullu hame hampaissa.maatila kirjoitti:Itellä on jo toinen rojekti ,siitä ekasta ei tullu mitää.Oli tarkotus nähä sen kans kaksin vaa eipä näkyny,meinasin haukkua sen lyttyy vaa jätimpä tekemättä.Sillä reissulla meni polttoainettaja rahhaa aikas paljon (vai johtukohan se siitä että olin valametilla liikentees Nauraminen )Toivottavasti ton toisen kans menis paremmin
Massey_man kirjoitti:Olisit ollu massikalla liikentees niin ois kaikki naiset tullu hame hampaissa.maatila kirjoitti:Itellä on jo toinen rojekti ,siitä ekasta ei tullu mitää.Oli tarkotus nähä sen kans kaksin vaa eipä näkyny,meinasin haukkua sen lyttyy vaa jätimpä tekemättä.Sillä reissulla meni polttoainettaja rahhaa aikas paljon (vai johtukohan se siitä että olin valametilla liikentees Nauraminen )Toivottavasti ton toisen kans menis paremmin
702s:llä dimesxit päällä ja peltoorit korvilla?Ännä kirjoitti:Rimexit päällä saa naisia! 8)
Pillurallia ajetaan AUTOLLA.leepu kirjoitti:Pillurallia ajettaa isolla ja hyvällä rattorilla dimexi päälllä
sis talon isoimalla rattorilla.