By. valtravalmet
Exe:
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Ei ne oo oikeestikkaa kovin pitkät,tai ainakaan ku minä oon nähny.ponsse16 kirjoitti:Piikit vois olla pikkasen pitemmät.
Eihä ne varmaa olekkaan, mutta tuo näyttää vähän tyhmältä noin.niko(fin) kirjoitti:Ei ne oo oikeestikkaa kovin pitkät,tai ainakaan ku minä oon nähny.ponsse16 kirjoitti:Piikit vois olla pikkasen pitemmät.
En nyt tiiä...ponsse16 kirjoitti:Eihä ne varmaa olekkaan, mutta tuo näyttää vähän tyhmältä noin.
No antaa olla noin niin se on realistinen. Nauraminenvaltravalmet kirjoitti:En nyt tiiä...ponsse16 kirjoitti:Eihä ne varmaa olekkaan, mutta tuo näyttää vähän tyhmältä noin.
http://i10.aijaa.com/b/00279/9160033.jpg
Oiskoha se semmone paja jossa tehää kalusteita navettaan täyttöpöytiä ja nähtävästi tollasia paalipiikkejä,mutta eikö toi paali piikki oo entine rehutalikko ?Appelsiini kirjoitti:Mistä tulee toi Pellonpaja?
Se on sen firman nimi joka noita on valmistanu, meilläki on Pellonpajan tekemä kottikärry.Appelsiini kirjoitti:Mistä tulee toi Pellonpaja?
Niin meilläki ja kovat onki.urakkamies kirjoitti:Se on sen firman nimi joka noita on valmistanu, meilläki on Pellonpajan tekemä kottikärry.Appelsiini kirjoitti:Mistä tulee toi Pellonpaja?