Readme kansiosta löytyy asennus ohjeet,jotka on todella helpot!
Original: Headshot XXL
LS2011: Burner
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Nii mikä mapin I3D Notepadilla mikä pitää avaa? Se giants ko?Nitrobullx kirjoitti:Aika paha nyt selittä,kun en oo omalla koneella,mutta
1. Weed.zip laitetaan mods kansioon
2. weed_density.grle tiedosto laitetaan mapin "map01 kansioon"
3. foliage_weed_diffuse.png laitetaan "map01" foliage kansioon,jonka saa auki: map01---->textures----->foliage.
4.Avaa mapin I3D tiedosto notepadilla ja lisää koodit. (Koodit on info.txt tiedostossa)
Toivottavasti selvensi,ja tohon torjuntaan voi käyttää kaikkia ruiskuja,toisin kun 09 versiossa!
Sain toimii! KippisPeluri2011 kirjoitti:No sitte klikkaa sitä iha alinta jossa luki jotaa Avaa sovelluksessa.. tai jotaa, klikkaa siitä, ja sitte selaa notebad koneelta, laita se siihe listaa, sitte avaa se sillä.
Sama. Nauraminenvaltra man kirjoitti:Minä oon niin tyhmä että en löyä eres niitä koodeja Nauraminen
No minä en saa pelissä tulemaan start nappulafiat kirjoitti:Sama. Nauraminenvaltra man kirjoitti:Minä oon niin tyhmä että en löyä eres niitä koodeja Nauraminen
Millon pitäs alkaa kasvaa ja laitetaanko rivin viimeseksi?mrteema kirjoitti:Mä latasin jo aamulla ukoosta ja laitoon yhteen mapiin. Vähä aito.