Todomppa kirjoitti:En sitten ole osaava, mutta tein ny kumminkin tämmöset...aksu99 kirjoitti:Voisko joku osaava viitsiä tehdä mulle valtra aiheisen allekirjoitusen?![]()
Vittuako sääny horiset pokaseni?
Todomppa kirjoitti:En sitten ole osaava, mutta tein ny kumminkin tämmöset...aksu99 kirjoitti:Voisko joku osaava viitsiä tehdä mulle valtra aiheisen allekirjoitusen?![]()
Poikaseni... En horise mitään outoa....Peluri2011 kirjoitti:Todomppa kirjoitti:En sitten ole osaava, mutta tein ny kumminkin tämmöset...aksu99 kirjoitti:Voisko joku osaava viitsiä tehdä mulle valtra aiheisen allekirjoitusen?![]()
Vittuako sääny horiset pokaseni?
Tekasin tommosen.1999 kirjoitti:Vosko joku tehä tosta, tuli vahingossa vähä liian pieni saa suurentaa jos vaa pystyy.
maatila kirjoitti:
Mulle tosta!!
Koodi: Valitse kaikki
[img]http://img16.imageshack.us/img16/2497/ponssewisent.jpg[/img]
Joo no sit lopetan.Valmet 604 kirjoitti:Joo ei millää pahalla mut hermo tähä menee ku tehä parikytä allekirjotus pohjaa ja sit kysellää että kuka haluais?
Sehän on kylläki just hyvä että laittaa tollasia jokuhan vois vaikka halutaTodomppa kirjoitti:Joo no sit lopetan.Valmet 604 kirjoitti:Joo ei millää pahalla mut hermo tähä menee ku tehä parikytä allekirjotus pohjaa ja sit kysellää että kuka haluais?