On hieno,olispa itelläkin pöytä kone että mahtuis ees ratilla pelaamaan,tai onhan mulla mut se on rikki.mrteema kirjoitti:Kyllä kelepaa

On hieno,olispa itelläkin pöytä kone että mahtuis ees ratilla pelaamaan,tai onhan mulla mut se on rikki.mrteema kirjoitti:Kyllä kelepaa
No liität sen koneen johdolla siihen reitittimeen jos ei oo, sitten avaat sen reitittimen komento keskuksen ja laitat sieltä sillai että voi kaikki käyttää ilman mitään salasanoja.Codrington kirjoitti:Laitan boxsille siittä jaan.
On toiminnut aina ennekin mutta tuohon tuli tuo jännä juttu! Kertokaa siittä.
Voe perkeleen vittu..jouman kirjoitti:No liität sen koneen johdolla siihen reitittimeen jos ei oo, sitten avaat sen reitittimen komento keskuksen ja laitat sieltä sillai että voi kaikki käyttää ilman mitään salasanoja.Codrington kirjoitti:Laitan boxsille siittä jaan.
On toiminnut aina ennekin mutta tuohon tuli tuo jännä juttu! Kertokaa siittä.
ponsse16 kirjoitti:Onnea! RainBow_, Valtra T 170 ja farming simulator
lasu212 kirjoitti:ponsse16 kirjoitti:Onnea! RainBow_, Valtra T 170 ja farming simulator
Onneeerkka kirjoitti:lasu212 kirjoitti:ponsse16 kirjoitti:Onnea! RainBow_, Valtra T 170 ja farming simulator
Yv:llä tommoset!fordmies4610 kirjoitti:Peluri mee fs-commynityyn kattoo yv.
Höhöö sama ratti kun mulla, peukut sille!mrteema kirjoitti:Kyllä kelepaa
Todomppa kirjoitti:RainBow, Valtra T 170 ja farming simulator PALJON ONNEA! Kippis
Oliks hyvän näkönen muijja?Peluri2011 kirjoitti:Solis sitte tanssit tanssittu ja viikonloppu se alko!