Vois laitella joku päivä tänne kuvia koneista pitä olen päässyt ajamaan ja tällein.

Keskustelkaa vaan kaikesta mikä liittyy aiheseen..videoita yms.

E: Mun kuvaama video.
Onko se työnteko koskaan ollu hauskaa.fordmies4610 kirjoitti:Oliko hauskaa?
Hommastahan se vähän riippuu.urakkamies kirjoitti:Onko se työnteko koskaan ollu hauskaa.fordmies4610 kirjoitti:Oliko hauskaa?
Kahvat on Valmetissa parhautta.AlpineX10 kirjoitti:Valmeteis oo muuta vikkoo ku vivut.
Minä ainakin tykkään tisseistä. Nauraminenlaurimarkus kirjoitti:Tissikahvat ne on
Otappas kuvaa..Varmaan tässä joku päivä lähtis 901.4 Vallun kyytiin, jos vaikka saisi ajaa.taistelu jaska kirjoitti:Isällä on Komatsu 901TX Ihan kivan kokoonen. Ja koko elämäni oon ajanu mettäkonettaJa joka vuosi uus kone.
huomenna taas kaataan parikytä mottia kuusimettää! <3
Ootkos kuinka kauan ajellu ? Onkos töitä riittänyt ? Ajattelin hakea ensi syksyksi Mikkelin metsäkouluun.Iiro kirjoitti:Ite ajelen prosilvan motooo ja sitte ponssen elkkiä ja ergoaja oonha minä joskus valtran ajokoneellakin puita ajanu
Vois joku päivä!Galaxeri kirjoitti:Otappas kuvaa..Varmaan tässä joku päivä lähtis 901.4 Vallun kyytiin, jos vaikka saisi ajaa.taistelu jaska kirjoitti:Isällä on Komatsu 901TX Ihan kivan kokoonen. Ja koko elämäni oon ajanu mettäkonettaJa joka vuosi uus kone.
huomenna taas kaataan parikytä mottia kuusimettää! <3
En ole tuo käyttäjä mutta voisin jokunen päivä kuvailla omaa konetta...Galaxeri kirjoitti:Ootko tuo juutube käyttäjä ? Ja laita vaan kuva.