Mielestäni John deere is best for ever!
![Cool 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Tässä esittely video uudesta sarjasta.
9R Sarja.
8R
7R
6R
5R
Itellä ei oo käyny tolleen et ratti ois alkana täristä,ja oliko siinä taakse työntyvä koukku,meillä ainaki näkee hyvin.Jupe kirjoitti:Oon eri jontikoilla ajannu monta tuntia ja täytyy sanua että täys paska.
Perustelut
-Voimaa ei oo vaikka oli mukamas 140 hv ei aumaa ylös jaksa nousta.
-Vänkärin paikalla polvet hakkaa lasiin.
-Osassa Kun ei jaksa liikkua niin ratti alkaa tärisee.
-Ne keppivaihteet suoho.
-Hytti sais olla takempana koukua ei näy.
Plussiakin on mutten jaksa kirjoitella niitä.
Ei jontikalla koukkuun osumisessa ois mitää tsäänssejä jos ei ois työntyvää koukkua.Jupe kirjoitti:Juu se on mulle vaan hankalaa jontikalla osua kun ei ollut taakse työntyvää kun oon tottunu nyykkäris kun työntyy pihalle samoin vallus.Peluri4 kirjoitti:Itellä ei oo käyny tolleen et ratti ois alkana täristä,ja oliko siinä taakse työntyvä koukku,meillä ainaki näkee hyvin.Jupe kirjoitti:Oon eri jontikoilla ajannu monta tuntia ja täytyy sanua että täys paska.
Perustelut
-Voimaa ei oo vaikka oli mukamas 140 hv ei aumaa ylös jaksa nousta.
-Vänkärin paikalla polvet hakkaa lasiin.
-Osassa Kun ei jaksa liikkua niin ratti alkaa tärisee.
-Ne keppivaihteet suoho.
-Hytti sais olla takempana koukua ei näy.
Plussiakin on mutten jaksa kirjoitella niitä.
Meillä on samalaine peura ja tyytyvääsii ollaa!maatila kirjoitti:JUPE!!
1Kyllähän muutes löytyy ainakin meidänkoneesta jos on 110 heppaa,makiasti kaivo ittesä maan sisää 11 kuution paskakärry peräs..
2se voi olla tosi isolle miehelle
3eipä oo tollastakaan tilannetta tullut vastaan 3-4 vuoden aikana
4ne on sentää varmat
5peili on keksitty,amatöörit ei ossaa laittaa koukkuun peilin avulla
Mites vuosimalli? Ei versu nyi paljoo.Valmet455 kirjoitti: Ja jotikan pikavaihteet on ainakin mun mielestä paremmmat mitä valtrassa, ainakin sekun 6650 Valtrassa pikavaihteet nykäsee jonkun verran ja saman serkun JD 6820:pin pikavaihteet ei nykäse yhtään, sitä pikavaihteen vaihtoa ei ees huomaa muuta kun kierroslukumittarista tai moottorin äänestä.
Eikö tuo pikavaihteisto muuttunut tuon jälkeen? Ei ainakaan uudemmat nyki yhtään.Valmet455 kirjoitti:Valtra on vm -00.
On, ja paljon on muuttunutkin. Mikäs vm jontikka on? Vertaa ees samaa vuosimallia olevia!!!Ezmo kirjoitti:Eikö tuo pikavaihteisto muuttunut tuon jälkeen? Ei ainakaan uudemmat nyki yhtään.Valmet455 kirjoitti:Valtra on vm -00.
Meirän vempulas o sellaane vaihteesto ja aiv perseestä. Tuntuu että JD portaaton antaa lisää voimaa, mutta vrentin oma vie sitä... Täys paska... Ja kattos, siinä JD tikun pääs o sellane nuppi mitä rullaamalla saa pirun tarkkaha säärettyä.Jupe kirjoitti:Mä en tykkää jontikan portaattomasta.latexi kirjoitti:Kyllä soon poiijjaat nii notta JD ja Valtteri o ainoot ja oikiat. Meillon ollu 4 jontikkaa, toki täytyy myöntää että ekan kans oli onkelmaa, mutta muute nuo kolme on toiminu oikee mukavasti. Turhaa vertaallakkaa esim vempuloohi (verkuuhi). Se eka joka ei oikee pelittäny, oli onkelmaa hydrauliikan kans, oli 5820(?) tai joku sellane, siinoli jontikan oma ek. Sitte o ollu 6320 portaattomalla vaihrelaatikolla ja kuikka 45, 6420 etunostolaitteilla ja keppivaihteestolla, ja ny tuas pihas seisoo 6610, kuikan 970 eklla. Ja tuo keppivaihteesto o yks parhaita! Ja samoon on portaattoman laita, se on yksinkertaasesti PARAS portaaton. Oli viime syksynä 202 rirekti testis, ja voi sanoa että perseestä oli verrattuna jontikkaa. Se joka sanoo notta rirekti o hyvä ei oo koskaa hyvällä ajanukkaa. JD&VALLU <3![]()
Siinä hyppää vähästäkin se nopeus niin älyttömästi hankala säätää tarkasti.
Nyyskys ja fentis on mun mieleen se portaaton laatikko kun on niin älyttömän heleppo säätä ja siinä kahvas on kaikki mitä tarttee suunanvaihtamisesta päisteautomaatikkaan.