Ei saa, tiiän miksi.HENRY kirjoitti:Kertokaa kaikki kuinka monta jontikkaa saa tolla varustuksella.
http://www.youtube.com/watch?v=kLNKZ4-iHJY



Ei saa, tiiän miksi.HENRY kirjoitti:Kertokaa kaikki kuinka monta jontikkaa saa tolla varustuksella.
http://www.youtube.com/watch?v=kLNKZ4-iHJY
Eikä talveen.Peluri4 kirjoitti:Jos meillä ois enempi rattorilla mehtässä ajua ku pari kuormaa puita talvessa ni varmaan laitettaski joku mehtä varustuksella oleva valtra vaan ku ei oo tarvetta,jontikalla pärjää maatalous ajossa,ja totta ei jontikalla metässä mittään tee,mut ei se niihin kantoihin kuole,jos ei tankki pökkää.
Eli yksin kertasesti sitä ei oo suunniteltu mehtään,niinku valtraa.
Se riippuu akusta ja tartista, meillä 865 oli vakio tartti ja ei lähteny -5 käyntiin. Nyt on uus ja lähtee -20 käymään ilman lämmitystä.HENRY kirjoitti:Se on niin että jos talvella on yli -25 niin jontikka ei inasekkaan.Tiiän sen siitä ku,naapuri yritti viime talvena laittaa jontikkaa käymaan ja oli -25 astetta,niin ei inassukkaan.(jontikka oli 6420 ek)
Muttaku toinen naapuri mikä asuu 3 km:rin pääs,pisti valtra 6550:llan ja valtra n141:n niin kylä lähti.Ei tarvinnu mitään lämmittimiä,niinkuin naapurin jontikas.On siillä sit semmonen jontikka 6610,mut ei sekä lähteny.
Meijän kasikuusviitonen lähtee -20 pakkasel käyntiin ja on kaikki vakioo.valtravalmet kirjoitti:Se riippuu akusta ja tartista, meillä 865 oli vakio tartti ja ei lähteny -5 käyntiin. Nyt on uus ja lähtee -20 käymään ilman lämmitystä.HENRY kirjoitti:Se on niin että jos talvella on yli -25 niin jontikka ei inasekkaan.Tiiän sen siitä ku,naapuri yritti viime talvena laittaa jontikkaa käymaan ja oli -25 astetta,niin ei inassukkaan.(jontikka oli 6420 ek)
Muttaku toinen naapuri mikä asuu 3 km:rin pääs,pisti valtra 6550:llan ja valtra n141:n niin kylä lähti.Ei tarvinnu mitään lämmittimiä,niinkuin naapurin jontikas.On siillä sit semmonen jontikka 6610,mut ei sekä lähteny.
Ku se on ollu seinäs kiinni.Jupe kirjoitti:Joo minäkin oon kuullu että jontikat on huonoja lähtee pakkasella käymään täällä joutuu -20 laittaa jontikka roikan nokkaa.HENRY kirjoitti:Se on niin että jos talvella on yli -25 niin jontikka ei inasekkaan.Tiiän sen siitä ku,naapuri yritti viime talvena laittaa jontikkaa käymaan ja oli -25 astetta,niin ei inassukkaan.(jontikka oli 6420 ek)
Muttaku toinen naapuri mikä asuu 3 km:rin pääs,pisti valtra 6550:llan ja valtra n141:n niin kylä lähti.Ei tarvinnu mitään lämmittimiä,niinkuin naapurin jontikas.On siillä sit semmonen jontikka 6610,mut ei sekä lähteny.Meijän nyyskyt lähtee pelkällä hehkulla -35 asteen pakasel käymää.
Eihän se järkevää ole, joskus on vaan pakko.Motokuski kirjoitti:Jos suoraan sanotaan nii aikamoista koneen raiskausta laittaa kone semmosilla pakkasilla käyntiin ilman lämmitystä... Meillä koneet roikan nokassa jo yli 5 asteen pakkasilla, vaikka lähtis helposti paljon kovemmillakin pakkasilla ilman lämmitystä. Mut jokanenhan saa koneilleen tehä niinkun itte halua...
Riippuu mitä ruuvaa, mun muistaakseni syötön määrällä ei ollut vaikutusta, mutta jos sääti ennakkoa niin sillä on.meikäpoeka kirjoitti:Ja jostain olen kuullu että jos on rattoria ruuvvattu, niin on heikompi lähtemään käyntiin pakkasella..
Meillä saa mustaa 605:sta hinkuttaa aika kauvon siinä on tehokkain ikh:n startti ja uus akku.Mutta ei se kovalla pakkasellä kunnolla käymään lähe mutta hyvin se ainaki yrittää,kyllä sitä pitää lämmittää ei viiti 10000h -88 vuosimallin vanhusta enää rääkätävaltravalmet kirjoitti:Se riippuu akusta ja tartista, meillä 865 oli vakio tartti ja ei lähteny -5 käyntiin. Nyt on uus ja lähtee -20 käymään ilman lämmitystä.HENRY kirjoitti:Se on niin että jos talvella on yli -25 niin jontikka ei inasekkaan.Tiiän sen siitä ku,naapuri yritti viime talvena laittaa jontikkaa käymaan ja oli -25 astetta,niin ei inassukkaan.(jontikka oli 6420 ek)
Muttaku toinen naapuri mikä asuu 3 km:rin pääs,pisti valtra 6550:llan ja valtra n141:n niin kylä lähti.Ei tarvinnu mitään lämmittimiä,niinkuin naapurin jontikas.On siillä sit semmonen jontikka 6610,mut ei sekä lähteny.
Miten startti voi olla täynnä turvetta? Sehän on suljettu tila ja saattaa syttyä palamaan, jos sinne pääsee pölyä.kekkonen kirjoitti:Meitin valmetin startti on kyl aika huono ku on täynnä turvetta.
Valtran huoltopojat kehu että rattorii ja rattoriin tulee viat siinä 10 000h kohalla.Ezmo kirjoitti:Miten startti voi olla täynnä turvetta? Sehän on suljettu tila ja saattaa syttyä palamaan, jos sinne pääsee pölyä.kekkonen kirjoitti:Meitin valmetin startti on kyl aika huono ku on täynnä turvetta.
Maatila, 10 000h ajettu traktori on vasta sisään ajettu. Töissä on -08 vuosimallin valtra, jossa on muistaakseni 12 500h mittarissa.