Turbiinikytkimellä?Farmari344 kirjoitti:Meillon Valmet 855 GLOZ turbiinikytkimellä ja autocontrollilla.. Tunteja on vähä päälle 6000h. Ja sitten 865 Vallu. Siinä muutatietoo oo ku että ajotuntei 3000h.




Turbiinikytkimellä?Farmari344 kirjoitti:Meillon Valmet 855 GLOZ turbiinikytkimellä ja autocontrollilla.. Tunteja on vähä päälle 6000h. Ja sitten 865 Vallu. Siinä muutatietoo oo ku että ajotuntei 3000h.
Empä usko niillä on ihan omat muotoiliansa,ja mailma ei kaadu siihen ku en muutenkaa tykkää valtrasta.Sanon vaa että kokoajan on menossa huonompaa suuntaa.Isäntäki sano tos ku tulin kotia ja se näytti jostain kone lehestä kuvaa tommosesta ja sano valtra on vähän niinku mersu vanhat on hyviä ja siistejä mutta uudet huonoja ja rumia NauraminenPeluri2011 kirjoitti:No siis hui apuva, kaatuuko maalima siihe? Varmasti jonttukii kopioinu joltaa... Eikä tos kyllä paljoo Zetoria oo... Nokan muoto vaa vähä.
ÄLÄ JAKSA VALITTAA!maatila kirjoitti:Empä usko niillä on ihan omat muotoiliansa,ja mailma ei kaadu siihen ku en muutenkaa tykkää valtrasta.Sanon vaa että kokoajan on menossa huonompaa suuntaa.Isäntäki sano tos ku tulin kotia ja se näytti jostain kone lehestä kuvaa tommosesta ja sano valtra on vähän niinku mersu vanhat on hyviä ja siistejä mutta uudet huonoja ja rumia NauraminenPeluri2011 kirjoitti:No siis hui apuva, kaatuuko maalima siihe? Varmasti jonttukii kopioinu joltaa... Eikä tos kyllä paljoo Zetoria oo... Nokan muoto vaa vähä.
Maatila saa puhua jontusta niin paljo ku sielu sietää!RattoriRaiveri kirjoitti:Älä nyt perkel" hyvä mies jaksa joka aiheessa puhua jontikasta.
Kyllähän se 05/55 sarja on kuningas jos on pikkasenki urhea ja kestää pienen perän vikinän (Lue: kauhea ulvonta tietyissä yksilöissä) Ja on Hi-Techi sarjakin aikas hyvää kamaa, ehkä kuitenkin Mezzo sarjan 6000 ja 8000 sarjalaiset lähes ikiliikkujia, varsinkin 6400 ja 8400!maatila kirjoitti:Kyllähän ne on jos vaa x05 ja 6x00 sarjoja katsotaan.Muut ei oo oikee nii häävejä mitä oon kuullu ja sen takii meill on vaa 2 605:sta ja se vitun rattorikaivurin romu.... Ja nuo pysyy ja enempää ei hommata!
Haistakaa molemmat pitkä pee! Meillä se 6400h ajettu 604 jonka kaikki varmasti tietävät niin on viimosen päälle huippukamaaurakkamies kirjoitti:Tuollaaselle Valmetille ei voi töitä näyttääkää, kun jo hajoaa. Kokemusta eräästä yksilöstä jonka ainoa toimiva ja korjaamaton paikka on nostolaite. Tämä tosin oli 502:n, mutta samaa sontaa se on 604:kin. Sama kolmipyttyinen päkätti ja etenkin ovelasti porrastettu laatikko, josta puuttuu pari vaihdetta.maatila kirjoitti: Kuin kauvvan sillä on ollut se ja mitä töitä sillä on tehty?oon kuullut että tosihommissa se on aika herkkä hajoamaan
Meilläki turbiinilla ja AC:lläverkku99 kirjoitti:Turbiinikytkimellä?Farmari344 kirjoitti:Meillon Valmet 855 GLOZ turbiinikytkimellä ja autocontrollilla.. Tunteja on vähä päälle 6000h.![]()
! Autocontrollilla?
![]()
!
No ei naapuris 604 takaveto ainakaa ketänyt vesikärrynkään eessä jatkuvasti oli pajan oven eessä ja siellä ukko teki remonttia ja sillon ne veti 605 sitä kärryäSimulation kirjoitti:Haistakaa molemmat pitkä pee! Meillä se 6400h ajettu 604 jonka kaikki varmasti tietävät niin on viimosen päälle huippukamaaKyllä sillä on tehty ja tehdään raskaitakin töitä, on vejätettu jos jonkinnäkösessäkin paikassa EIKÄ ole hajonnut mitään koneesta/voimansiirrosta!(Mitä nyt synkroremontteja on pitäny tehä ynm. korjauksia mutta kesken töitten ei ole mittää levinny) Nostolaitteet on kahesti ruvennu pilikkimään ja viimoisella kerralla lääkkeeksi muodostui nostosylinterin tiivisteet. On muuten luja vehje ja saa ajaa säällä kuin säällä ei pakkasta pelekkää. Ei ole mitään sontaa!
No empä tiedä jontikan uudemmat mallit sitte.maatila kirjoitti:
Hyi vit*u,Pitää setoriaki vähä kopioijja ku loppuu ideat,ku kattoo valoja kaks pyöriää lamppua harmalla pohojalla
Vaan kyllähä se riippuu ihan siitä minkälaisessa käytössä, ja miten on huollettumaatila kirjoitti:No ei naapuris 604 takaveto ainakaa ketänyt vesikärrynkään eessä jatkuvasti oli pajan oven eessä ja siellä ukko teki remonttia ja sillon ne veti 605 sitä kärryäSimulation kirjoitti:Haistakaa molemmat pitkä pee! Meillä se 6400h ajettu 604 jonka kaikki varmasti tietävät niin on viimosen päälle huippukamaaKyllä sillä on tehty ja tehdään raskaitakin töitä, on vejätettu jos jonkinnäkösessäkin paikassa EIKÄ ole hajonnut mitään koneesta/voimansiirrosta!(Mitä nyt synkroremontteja on pitäny tehä ynm. korjauksia mutta kesken töitten ei ole mittää levinny) Nostolaitteet on kahesti ruvennu pilikkimään ja viimoisella kerralla lääkkeeksi muodostui nostosylinterin tiivisteet. On muuten luja vehje ja saa ajaa säällä kuin säällä ei pakkasta pelekkää. Ei ole mitään sontaa!
Muttaku lehemät lähti niiltä ,nii sillo nii jäi 604 mätänee pellonlaidalle
Godi ny vaan on tollanen mikä haukkkuu kaiken muun paitti natikan.leepu kirjoitti:Ehottasin kortongille ikusia bänneja,ku ei pysty hyväksymää kaikkia jotka on kiinostunu koneista,mitä ihimee väliä sillä on onko 99 vuojen tuotosta,jos on koneista kiinostunu,nytteki tänä kesänä aijoin rattoria 250h ilima vahinkoja,mitä nyt pari piiki pulttia meni karhottimesta,mutta ne menee iteksii aina.Ihte mää ne pultit vaihoin ja palijo muuta korijannu koneita ku isäntä on ollu reisussa ja siinä kaike ohella vielä pveetä rassaa,mietihä poika seuravaan kerran ku rupiat haukkuu että me 99 vuonna syntyneet ei tiietä koneista,tosin on täälä foorumilla poikeukkisaki.
Natikka ei ole paras. Jonttu se täytyy olla!Codrington kirjoitti:Voi teitä lapsia <3![]()
Vähän tarvii sohia nii koko pentu lauma hyppii päälle.
Leepu siähä oot konemiesten konemies!! Ootko käynny alaa koulutusta? Itellä juuri menöö koulutus.
Onse natikka vain paras..![]()
Ooks koskaa ajanukkaa natikalla? Itellä on 6230,6610,6620,6430,6620,6800,6830 ja 7830 jontikoista kokemusta.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Natikka ei ole paras. Jonttu se täytyy olla!Codrington kirjoitti:Voi teitä lapsia <3![]()
Vähän tarvii sohia nii koko pentu lauma hyppii päälle.
Leepu siähä oot konemiesten konemies!! Ootko käynny alaa koulutusta? Itellä juuri menöö koulutus.
Onse natikka vain paras..![]()
Lukekaapas aihe jätkät!Johndeeremiesv3 kirjoitti:Natikka ei ole paras. Jonttu se täytyy olla!Codrington kirjoitti:Voi teitä lapsia <3![]()
Vähän tarvii sohia nii koko pentu lauma hyppii päälle.
Leepu siähä oot konemiesten konemies!! Ootko käynny alaa koulutusta? Itellä juuri menöö koulutus.
Onse natikka vain paras..![]()
Älä selitä,tos on kaks helvetin hyvää raktoria.Ainaki VALTRAmaatila kirjoitti:
Hyi vit*u,Pitää setoriaki vähä kopioijja ku loppuu ideat,ku kattoo valoja kaks pyöriää lamppua harmalla pohojalla
Kyll Zetka vallun vie! IsoHENRY kirjoitti:Älä selitä,tos on kaks helvetin hyvää raktoria.Ainaki VALTRAmaatila kirjoitti:
Hyi vit*u,Pitää setoriaki vähä kopioijja ku loppuu ideat,ku kattoo valoja kaks pyöriää lamppua harmalla pohojalla
Mitä nytten Zetorilla olen töitä tehny, niin ei se kyllä Vallua vie. Valtra/Valmet on töissä paras. Siinä ei oo mitään ruettu hienostelemaan. Se on tosi työkone.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Kyll Zetka vallun vie! IsoHENRY kirjoitti:Älä selitä,tos on kaks helvetin hyvää raktoria.Ainaki VALTRAmaatila kirjoitti:
Hyi vit*u,Pitää setoriaki vähä kopioijja ku loppuu ideat,ku kattoo valoja kaks pyöriää lamppua harmalla pohojalla