Modit
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Modit
Moro, latasin tänään modeja farming simulator -11 ja en saa niitä toimimaan. Olen purkanut koko tiedoston, tehnyt modi kansion ja kaikkea muuta mahdollista, mutta eipä toimi siltikään. Missä on ongelma. Kiitos neuvoista jo etukäteen !
- leepu
Re: Modit
Aukaset käynnistäpalkki sitten hakuun että mods ja luultavasti ensimäinen kansio joka on ylin nii o ls:ä jos et oo mitää muita asentanu.Voin selittää suomeks 

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

-
ei näy täs mitää mods kansioo, oon ettiny ja ku tein sen, niin riittääkö se ku latasin valtra s280 ja purin kaikki 3 kansioo ja laitoin ne sinne?
ja oon tallentanu ja ladannu tätä peliä ny mont kertaa. Heräsi tälläne kysymys että toimiiko ne modit myös careerissa?
ja oon tallentanu ja ladannu tätä peliä ny mont kertaa. Heräsi tälläne kysymys että toimiiko ne modit myös careerissa?
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Vaikka näin: C:/käyttäjät/(käyttäjän nimi)/Omat tiedostot/pelini(tai pelit)/Farming simulator 2011/mods
Sinne vaa dumbbaatte.
Sinne vaa dumbbaatte.

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
-
oon tehny Mods kansion koska peli ei tehnyt sitä itse ja nyt laitoin sinne valtra s352 ja purin kaikki purettavat kansiot ja siltikään traktori ei näy pelissä. Laitoin modit näin: c:/Program files(x86)/Farming Simulator 11/Mods/Valtra s352
Laitoinko oikein vai näkyykö kyseinen laite vain moninpelissä?
Laitoinko oikein vai näkyykö kyseinen laite vain moninpelissä?
-
elikkä missä vika?
-
no latasin sen sieltä englanninkieliseltä sivulta, johon täälläkin on linkki, eli uskoisin että on aito. Olen kokeillut muitakin modeja mutta yksikään ei ole toiminut.
- Mattimies_
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suamee puhun ja vähä enklantii, ruotsia kans vähä, mut en oikee hyvi. :D
Eli sää et siis tiedä onko se aito versio? No oleksää maksanu siitä jotain?Steelseries666 kirjoitti:no latasin sen sieltä englanninkieliseltä sivulta, johon täälläkin on linkki, eli uskoisin että on aito. Olen kokeillut muitakin modeja mutta yksikään ei ole toiminut.

Ford henkeen ja vereen.
Ford 6610 "82
Ford 6700 "79
Ford 3000 "66
EX Ford 4000 "66
EX Ford County 654 "66
-
En oo modeista maksanu yhtikäs mitää. Pistin nyt noit foorumilaiste tekemii laitoksii latauksee ja kokeilen niillä. Mut kertokaapas mihin tämä mod kansio pitää tehä. riittääkö et se pistää esim näin: C:/Program files(x86)/Farming Simulator 2011/Mods vai pitääkö se laittaa johonki muuhun alakansioon?
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Masa tarkotti että olekko sie maksanu siittä pelistä mitää... Ja tuo o väärä paikka.Steelseries666 kirjoitti:En oo modeista maksanu yhtikäs mitää. Pistin nyt noit foorumilaiste tekemii laitoksii latauksee ja kokeilen niillä. Mut kertokaapas mihin tämä mod kansio pitää tehä. riittääkö et se pistää esim näin: C:/Program files(x86)/Farming Simulator 2011/Mods vai pitääkö se laittaa johonki muuhun alakansioon?
Se pitäs olla: Tiedostot/My Games/FarmingSimulator2011/mods
Ja onko sulla ne modit .zippinä?

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Onko se .exe vai .zip tiedosto? Jos on .zip, niin tarvitset WinRARin.
Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
- ValuXi
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi, Ruotsi, Englanti, Kiina, Japani, Saksa, Venäjä, Puola, Tsekki, Ranska, Hollanti, Norja, Persia, Portugali, Arabia, Romania, Ukraina, Espanja, Italia
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 604[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Eipä tartte. Jos sulla o .zip tiedosto nii sille ei kannata alkaa tehä mitää jos ei ymmärrä mitä tekee. Sillo jos sulla on .rar tiedosto nii se pitää purkaa.FS2011M0ds kirjoitti:Onko se .exe vai .zip tiedosto? Jos on .zip, niin tarvitset WinRARin.

-
Zip tiedostoina nää kaikki on. Eli pitääkö mu siirtää/ tehä tollane my games kansio jotta saan noi toimimaa. Mul ainaki tää kone teki automaattisesti tonne program filesii tän pelin ja jos tän tiedon tarttee ni mulla on win 7 käyttiksenä ja maksoin tästä pelistä 25e ja ostin giagntista
-
Ei jumalauta tajusin ny vast kui helveti tyhmä mää oikee oo =D=D=D=D=D siel se oli kokoaja enkä mää saatana tajunnu