Tieksä et mistä kaikista se on kiinni et joku raskas mappi pyörii? Olis kiva tietää.Muskeli_ kirjoitti:Minullakin pelittää ihan hyvin! ja laitoin nuo paalaimetkin ekaan postaukseen!

E: muusta kun isosta näyttiksestä.
Tieksä et mistä kaikista se on kiinni et joku raskas mappi pyörii? Olis kiva tietää.Muskeli_ kirjoitti:Minullakin pelittää ihan hyvin! ja laitoin nuo paalaimetkin ekaan postaukseen!
Koneet menee -> my games -> FS09 poistat vanhan mods kansion tai siirrät johkin ja sen tilalle se uus texasin.xsubbi kirjoitti:voiko joku joka on saanut kaikki toimii upata tiedostot ja kertoo mitä pitää laittaa mihinkin
saa---- kun menee hermot v-t-u![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jos haluu pelkät texasin modit niin helpompihan se niin on tehä.4ntti93 kirjoitti:ei sitä modikansiota kuulu poistaa. laitat vaan ne modit sinne niin toimii
Oletko varmasti käynnistänyt sen?Logitech kirjoitti:mulla ei toimi nuo deere puimurit eikä rattorit
no siihen vaikuttaa osien ikä, eli kauheen vanhoilla osilla ei välttis toimi niin hyvin.. sitten muisti, prosessori, emolevy ja näyttis vaikuttaa myös!Valtra S370 kirjoitti:Tieksä et mistä kaikista se on kiinni et joku raskas mappi pyörii? Olis kiva tietää.Muskeli_ kirjoitti:Minullakin pelittää ihan hyvin! ja laitoin nuo paalaimetkin ekaan postaukseen!
E: muusta kun isosta näyttiksestä.
Ei tule mitään maanmuokkaus välineitäjuhon kirjoitti:tuleeko kylvinkone paketis
ni minkä?Muskeli_ kirjoitti:Oletko varmasti käynnistänyt sen?Logitech kirjoitti:mulla ei toimi nuo deere puimurit eikä rattorit
osaan mää noi asentaa niinkuin sanoit mutta lexion ei toimi ja sitten jd puimuria ei saa ostettua ja niin se lexion ei käynnisty mistään napistaValtra S370 kirjoitti:Koneet menee -> my games -> FS09 poistat vanhan mods kansion tai siirrät johkin ja sen tilalle se uus texasin.xsubbi kirjoitti:voiko joku joka on saanut kaikki toimii upata tiedostot ja kertoo mitä pitää laittaa mihinkin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DataS kansio menee -> C:/ -> Prigram files -> FS09 ja poista/siirrä vanha kansio vex ja laita uus siihen.
Mappi tulee -> C:/ -> Program files -> FS09 -> data ja siitä texasin mukana tulleesta datasta siirrät ne vecikles kansion tonne dataan ja sitte se maps kansio kans vanhaan dataan ja vanhat vecikles kansio/maps kansio siirrä/poista ennen ku laitat uudet.
NYT PITÄÄS TOEMIA!
Sit mä en osaa neuvoo, kun mulla toimii..xsubbi kirjoitti:osaan mää noi asentaa niinkuin sanoit mutta lexion ei toimi ja sitten jd puimuria ei saa ostettua ja niin se lexion ei käynnisty mistään napistaValtra S370 kirjoitti:Koneet menee -> my games -> FS09 poistat vanhan mods kansion tai siirrät johkin ja sen tilalle se uus texasin.xsubbi kirjoitti:voiko joku joka on saanut kaikki toimii upata tiedostot ja kertoo mitä pitää laittaa mihinkin
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DataS kansio menee -> C:/ -> Prigram files -> FS09 ja poista/siirrä vanha kansio vex ja laita uus siihen.
Mappi tulee -> C:/ -> Program files -> FS09 -> data ja siitä texasin mukana tulleesta datasta siirrät ne vecikles kansion tonne dataan ja sitte se maps kansio kans vanhaan dataan ja vanhat vecikles kansio/maps kansio siirrä/poista ennen ku laitat uudet.
NYT PITÄÄS TOEMIA!
no sen puimurin ja traktorit..Logitech kirjoitti:ni minkä?Muskeli_ kirjoitti:Oletko varmasti käynnistänyt sen?Logitech kirjoitti:mulla ei toimi nuo deere puimurit eikä rattorit
NIIN? Kertokaa mullekki!!opelman kirjoitti:Millä sitä riisiä voi puida?
Eiksitä muka voi ajaa rehuks sillä ihmeen jd rehukoneellaxsubbi kirjoitti:mun mielestä sellaseilla sinisillä ihme koneilla niitä tuli vissiin 3 pakkauksessa