Miten oot tuon dodgen oikee saanu pelaamaan?? Ku mie oon tehny jo vaikka ja mitä sille mut ei lähe käyntiin.
Hiljaa,hyvä se on.Ls 2011 Fan kirjoitti:Nätti on, enkä moiti, mutta voisi olla ehkä hivenen vaaleampi toi lika.
No hyvä se kyll on!!fordmies4610 kirjoitti:Hiljaa,hyvä se on.Ls 2011 Fan kirjoitti:Nätti on, enkä moiti, mutta voisi olla ehkä hivenen vaaleampi toi lika.
Se textuuri bugaa hölmösti.samurai kuski kirjoitti:Mutta täähän on eka modi, niin eihän se voi olla täydellinen. Maskia vain paremmaksi, niin tulee komee!
Mistä ton oikeen saa oon haaveillu tommosesta niin kauan ku oon tätä farmingii pelannu.fordmies4610 kirjoitti:Rullausta.![]()
Se on ns. privafiat 110 90 turbo kirjoitti:Mistä ton oikeen saa oon haaveillu tommosesta niin kauan ku oon tätä farmingii pelannu.
Joku ku en ooo ollu kauaa täällä foorumilla niin voisitko selittää minulle sanan priva.maatila kirjoitti:Se on ns. privafiat 110 90 turbo kirjoitti:Mistä ton oikeen saa oon haaveillu tommosesta niin kauan ku oon tätä farmingii pelannu.
farmari97 kirjoitti:Miten oot tuon dodgen oikee saanu pelaamaan?? Ku mie oon tehny jo vaikka ja mitä sille mut ei lähe käyntiin.lsplayer1 kirjoitti:Tämmöstä tänään.]
No jotain noin koitin selittää.Jeppe kirjoitti:Ei, vaan priva on semmonen mikä on valmis, mutta ei jaossa.
No hyvä,siis nyt tiedän mikä on priva,kiitos teille. Yhteistyö Kippisfordmies4610 kirjoitti:No jotain noin koitin selittää.Jeppe kirjoitti:Ei, vaan priva on semmonen mikä on valmis, mutta ei jaossa.