Infokentät häviävät pelissä
Infokentät häviävät pelissä
Vasemmaan alareunaan jää kyllä tiedot nopeudesta, rahasta jne, mutta kaikki muu katoaa parin sekunnin jälkeen. Myöskään kartta ei näy. Ainakin 2.1 ja 2.2 patcheilla sama vika. Onko muilla ollut samaa ongelmaa?
- Ruzi
- Moderaattori
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Infokentät häviävät pelissä
Vaikka painat F1 nii ei tuu infoa? Eikä tuu karttaa I? Laitappa asetuksista semmoseen kohtaa ku Automatic Help tai joku, siellä pelin astuksissa. Jos ei auta, nii sitte en tiiä.

Voi johtua myös modeista, itellä on kokemusta niistä.
Sepä se outoa onkin, kun samat modit olivat edellisellä koneellakin ja ongelmia ei ollut.lk-vice kirjoitti:Voi johtua myös modeista, itellä on kokemusta niistä.
F1:llä saa kellon & kartat, mutta vasemman yläkulman laatikko ei näy vieläkään. Vaikeanpuoleista käyttää joitain koneita kun ei tiedä nappeja 

- Ruzi
- Moderaattori
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mee asetuksii ja laita ruksi automatic help kohtaa ja kokeile sitte sitä f1. Kello pitäis näkyä ilma mitä, kartta tulee I.

Ei auttanut. On se nyt kumma, reilun vuoden peli toiminut okPeluri2011 kirjoitti:Mee asetuksii ja laita ruksi automatic help kohtaa ja kokeile sitte sitä f1. Kello pitäis näkyä ilma mitä, kartta tulee I.

Juu, 2.2 löytyyPeluri2011 kirjoitti:Ookko ladannu patchin?
-
Mulla on se 2.2 ni toimii moitteetta! 

- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Kokeile asentaa uusiks, tai hankkia se modi, millä pystyy piilottamaan noi laatikot. 

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
-
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Englanti, Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jokuvaanmie[FI]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Juu, suosittelisin poistamaan kaikki modit ja kattomaan toimiiko sitten. Ellei, niin asenna peli uudelleen...Peluri2011 kirjoitti:Taikka joku modi sekottaa pelin.
Gaming: Intel Core i7-2600K @ 3.40GHz, Gainward GTX680 Phantom 4Gb, 16GB DDR3, Win8 @ 240gb SSD
Server #1: Intel Ivy Bridge i3-3220 @ 3.3GHz, 8GB DDR3, Ubuntu Server 14.04 @ SSD, Backups & DATA @ HDD
Server #2: Lamp @ DigitalOcean
Server #1: Intel Ivy Bridge i3-3220 @ 3.3GHz, 8GB DDR3, Ubuntu Server 14.04 @ SSD, Backups & DATA @ HDD
Server #2: Lamp @ DigitalOcean
Tehty jo kauan sitten, ei apua.jokuvaanmie kirjoitti:Juu, suosittelisin poistamaan kaikki modit ja kattomaan toimiiko sitten. Ellei, niin asenna peli uudelleen...Peluri2011 kirjoitti:Taikka joku modi sekottaa pelin.