Mutta eikös se oo veri syöpä, eikö siihen voi kuolla4ntti93 kirjoitti:leukemiaMuskeli_ kirjoitti:mikäs sulla on? itellä on diabetes..4ntti93 kirjoitti:mulla olis tarkotus mennä ottamaan huommenna rokote, kun kuulun riskiryhmään

Mutta eikös se oo veri syöpä, eikö siihen voi kuolla4ntti93 kirjoitti:leukemiaMuskeli_ kirjoitti:mikäs sulla on? itellä on diabetes..4ntti93 kirjoitti:mulla olis tarkotus mennä ottamaan huommenna rokote, kun kuulun riskiryhmään
No hyvä4ntti93 kirjoitti:traktorimies ei voilämpöä ei ole noussut vielä, toivotaan ettei nousisikaan. ja kiitos motokuskille!
tuo tautikin on loppujen lopuksi niin tapauskohtainen..vilperttti kirjoitti:tänää juttelin serkkuni kans puhelimessa. nii sano et sillä on sikainfluennssa. sano vain että nivelet oli kipeät ja kurkku kipeä. ja 40 asteen kuume. mutta nyt on alkanut hellittämään.Lääkäri oli todennut kuulemmantuntuu että televiisionissa vähä yliampuu tätä sairautta.
en minäkään otamattimies kirjoitti:No hei!! mä oon varmaa ainoo porukoista,kuka ei rokotetta ota.Nii oli joskus saksassa ollu sikainfluenssa 80-luvulla yksi ihminen oli kuollut influenssaan ja 25 rokotteeseen
![]()
Ja vielä ku mää oon terve.Ei sairauksia niin eiköhän tää yli mee jaksamisii 4ntti93
e: Joo totta Teeeveessä yliammutaan tätä.Ei tässä ny mittä normivlunssa.
kiitos!mattimies kirjoitti:No hei!! mä oon varmaa ainoo porukoista,kuka ei rokotetta ota.Nii oli joskus saksassa ollu sikainfluenssa 80-luvulla yksi ihminen oli kuollut influenssaan ja 25 rokotteeseen
![]()
Ja vielä ku mää oon terve.Ei sairauksia niin eiköhän tää yli mee jaksamisii 4ntti93
e: Joo totta Teeeveessä yliammutaan tätä.Ei tässä ny mittä normivlunssa.
niin ja se yritettiin tehdä nopeasti että saatas rokotettua.Motokuski kirjoitti:No en tiiä itekkään otanko. En ole vielä päättänytTosiasiahan on, että tuota rokotetta ei ole testattu paljoa, ja sivuvaikutuksista ei tiedetä.
mulla sama hommaTumpe kirjoitti:En ole varma onko sikainfluenssa mutta on 38astetta kuumetta, pää sattuu,nuha, yskä ja huono olo muutenkin... noo eipä tartenu kouluun mennä