Oke selveni vähä,Unloadin=kuormanpurkaminen.Pitää testata------->>>>

Joo, mutta on kyllä pirun komia!Muskeli_ kirjoitti:MB_Trac tuo varmaan tulee kohta jakoon, vasta saatu testikuntoon!
Ite tykkään enemmän Isoista ja uusista koneista..MB_Trac kirjoitti:Joo, mutta on kyllä pirun komia!Muskeli_ kirjoitti:MB_Trac tuo varmaan tulee kohta jakoon, vasta saatu testikuntoon!
Ei kyllä vanhat 80-90 luvun 6 koneella olevat koneet on parhaitaMuskeli_ kirjoitti:Ite tykkään enemmän Isoista ja uusista koneista..MB_Trac kirjoitti:Joo, mutta on kyllä pirun komia!Muskeli_ kirjoitti:MB_Trac tuo varmaan tulee kohta jakoon, vasta saatu testikuntoon!
Juu... LS portalin foorumilla on ollu tosta kuvia ja se on vielä keksken eräinenMB_Trac kirjoitti:Joo, mutta on kyllä pirun komia!Muskeli_ kirjoitti:MB_Trac tuo varmaan tulee kohta jakoon, vasta saatu testikuntoon!
Siinähän pihassa on ne 2 siiloa, niihin kippaat rehut.vilperttti kirjoitti:miten vakiomapissa. aumarehu vähenee ... tai siis ajetaanko sitä jotenkin jonnekki tai myydäänkö yms ? joo sori ku tälläi talipallo oon mikä ei ymmmärrää yhtikäs mittää ...
Valtra S370 kirjoitti:Miten ikkunat tehään sketsh upissa?
kameralla?plowmen kirjoitti:Mitenkä ne textuurit saa ottettua vaikka jostain traktorista?
4ntti93 kirjoitti:kameralla?plowmen kirjoitti:Mitenkä ne textuurit saa ottettua vaikka jostain traktorista?
laitanko mä sen blenderiin, ja vaikka giantsiin? vai haluutko iteValtra S370 kirjoitti:Ja miten mä saisin mun kuivurin blenderiin kun se on jo models kansiossa mut miten se aukee blenderissä, vaikka painan sielt flie -> import -> COLLADA 1.4(dae)
Niin se ei aukase sitä! Siis voiks joku kertoo et mikä siin voi olla??
No ehkä se olis parempi ku sää laittaisit, mut tiiäksää et mikä siin on etten mää saa? Ja sanos samalla et upinko sulle ton yv:nä ja sit laitat sen sellaseks et sen saa giantsin kautta peliin, eli laitat yv:nä sen sit mulle.4ntti93 kirjoitti:laitanko mä sen blenderiin, ja vaikka giantsiin? vai haluutko iteValtra S370 kirjoitti:Ja miten mä saisin mun kuivurin blenderiin kun se on jo models kansiossa mut miten se aukee blenderissä, vaikka painan sielt flie -> import -> COLLADA 1.4(dae)
joo, laitat mulle yvnä sen skp tiedostonValtra S370 kirjoitti:No ehkä se olis parempi ku sää laittaisit, mut tiiäksää et mikä siin on etten mää saa? Ja sanos samalla et upinko sulle ton yv:nä ja sit laitat sen sellaseks et sen saa giantsin kautta peliin, eli laitat yv:nä sen sit mulle.4ntti93 kirjoitti:laitanko mä sen blenderiin, ja vaikka giantsiin? vai haluutko iteValtra S370 kirjoitti:Ja miten mä saisin mun kuivurin blenderiin kun se on jo models kansiossa mut miten se aukee blenderissä, vaikka painan sielt flie -> import -> COLLADA 1.4(dae)